Tallinnas avas uksed uus tätoveermisstuudio Bad Pen Pal. Ja ma võin juba julgelt väita, et sellest salongist hakkavad tulema kunstilised ja huvitavad tätoveeringud. Nimelt selles salongis on koos väga andekad tätoveerijad. Läbivaks jooneks on KUNST. Igal tätoveerjal on oma stiil. Sellesse salongi ei tasuks pöörduda tavapärase tätoveeringu sooviga. Tätoveerjad soovivad luua koostöös tätoveeringu soovijaga kunstilisi, erilisi ja tätoveerija poolse väikse kiiksuga tätoveeringuid. Väikse kiiksu all pean silmas seda, et tätoveerija soovib vabadust, et saaks valla päästa oma kunstilist annet. Tätoveerimine on kunst ja ma arvan, et sellest salongist hakkab tulema kunsti. Kindlasti soovitan eelnevalt tutvuda tätoveerijate töödega.

Tegelikult mul on tõsiselt hea meel, et avati salong, mida ma julgen kohe ka soovitada. Osade tätoveerija töid ja tegemisi ammu jälginud ning alati nende käe alt on tulnud huvitavad ja kunstilised tätoveeringud. Hügieeni osas mul isegi ei teki küsimusi, teades et üks nendest tätoveerijatest on selle koha pealt väga hoolas.

Salongis tätoveerivad Kaspar Kannelmäe, Sten-Martin Sinisaar, Greta Tooming, Corey Tomlins ja Blaksnov Ranno ning lisaks infot leiab https://www.facebook.com/badpenpal/?fref=ts.

Igatahes jääme ootama huvitavaid tätoveeringuid!!!
