Decus Aesthetic Clinic korraldas Alma Laser Harmony XL infopäeva. Sellel päeval oli võimalik tutvuda kliinikuga ja laserprotseduuridega. Maailmas on olemas Botoxi peod, siis see meenutas tõsist laserprotseduuride pidu. Pakuti kohvi ja küpsiseid. Külalistele teostatid erinevaid laserprotseduure ning kõigil oli võimalik läbi kaitseprillide näha protseduure pealt. Protseduuride ajal seletati lahti, et mis ja kuidas. Kliiniku töötajad olid väga abivalmis ning vastasid täiendavatele küsimustele. Ma ei hakka protseduuridest eraldi kirjutama ja täpsustava info leiab nende kodulehelt. Üritusest pildid leiab siit (blogis kasutatud pildi allikas). Ma pigem kirjutan emotsioonidest ja mõtetest.

Minu jaoks oli see kõik ülipõnev. Siiani olen näinud erinevaid laserprotseduure teleka ja arvuti vahendusel. Reaalselt sellist asja vaadata on täiesti teine tunne, sest silme all tehakse midagi ja tegelikult selle tegevuse tagajärjel toimub inimese kehas muudatus/muudatused. Õhus oli tunda elevust ja põnevust. Muidugi lisaks oli tunda veidrat lõhna, mis tekkis laserprotseduuridega. Ühe protseduuriga oli tunda naha kõrbemise lõhna. Minu jaoks see lõhn oli juba vana tuttav seoses ühe teise bodymodi teemaga.

Kõike seda vaadates tekkis mu peas meeletult palju küsimusi. Kas see ikka on nii ohutu, kui arvatakse olevat? Kuidas ikkagi need laserprotseduurid mõjutavad inimese organismi üleüldiselt? Ja oma silmaga sain näha seda, et tõesti nende protseduuride teostaja peab omama põhjalikke teadmisi ja kogemusi laseriga töötamisel. Samuti pidi väga hoolega kaitsma silmi. Näiteks mina viibisin seal 3 tundi ja jälgisin erinevaid protseduure kaitseprillidega. Peale seda mu silmad 3 päeva valutasid, väsisid kiiresti ja olid valgustundlikumad. Võimalik, et liiga pingsalt jälgisin laserprotseduure.

Tunnistan ausalt, ma olin kogu selle aja seal päris skeptiline. Kuigi paljudele tehti erinevaid protseduure, siis tulemuste saamiseks ei piisa vaid ühest korrast. Olenevalt protseduurist on vaja tulemuste saamiseks mitmeid seansse. Nii ma seal olin ja mõlgutasin oma mõtteid. Põnev oli kuulata inimeste kogemusi kohe peale protseduure. Väga palju sooviti protseduure näonahale, et turgutada nahka või leevendada vananemise ilminguid. Laserprotseduuridega on võimalik eemaldada ja ravida muid tervislikke probleeme ja ka seda oli seal kohapeal võimalik näha (kuperoosa ravi, kapillaaride eemaldamine jne). Et sedasi võttes on laserprotseduurid vajalikud ja kasulikud.

Kuid miks ma veel sellele infopäevale läksin? Nimelt minu huviks on laseriga tätoveeringute eemaldamine. Tegelikult ma sain selle ürituse kohta info viimasel hetkel (päev enne toimumist) ja kohe kirjutasingi neile, et minu huviks on tätoveeringute eemaldamine, et kas mul oleks võimalik näha või kogeda seda protseduuri. Õnneks tuli kohe samal õhtul vastus, et ma kohale läheksin. Salamisi lootsin, et ehk keegi soovib tätoveeringu eemaldamist ja ma saan pealt vaadata. Aga sellist inimest ei olnud. Nii ma siis kaalusin poolt ja vastu argumente. Ja tungivalt jäi ikkagi peale soov saada kogemus.

Miks minu jaoks on tähtis kogemuse saamine?

Ma olen aastaid uurinud ja õppinud tätoveerimise teemasid. Õppinud tätoveerimist ja kõike, mis käib tätoveerimisega kaasas. Olin jõudnud alg-punktist lõpp-punkti, kuhu paratamatult osad inimesed jõuavad, sest on tehtud rutakas tätoveeringu valik või on valitud vale tätoveerija. Ma tean tunnet, kuidas värv naha sisse saab ja kuidagi nii loogilisena tundus, et ma pean saama kogeda ka seda, kuidas see värv naha seest välja saadakse. Nii ma ohverdasin kogemuse saamiseks oma ühest tätoveeringust pisikese koha (0,5cm läbimõõduga). Ja sellest kogemusest kirjutan eraldi pikemalt.

Jällegi väga informatiivne päev oli ja kindlasti ma veel täiendan oma teadmisi, mis puudutab laserprotseduure ja tätoveeringute eemaldamist. Ning ma olen tõsiselt tänulik kliinikule, et ma sain juurde ühe olulise kogemuse.

