Kõrvaaukude venitamisel ja hooldamisel on väga oluline kasutada sobilikku õli. Iga õli ei sobi. Kõrvaaukude venitamiseks ja venitatud kõrvanibude hooldamiseks ja masseerimiseks soovitatakse kasutada jojobaõli. Samuti on õli vajalik ehete vahetamisel. Kuna venitatud kõrvaaugu sisemine pind on väga õrn, siis ehete paigaldamisel on vajalik kõrvaauk õlitada. Omast kogemusest tean, et niisama ehete vahetamisega on võimalik väga kergesti vigastada õrna nahka kõrvaaugu sees.

Erinevate allikate põhjal on soovitatud ka e-vitamiini õli, emuõli ja on olemas vastavad tooted.

Kindlasti ei tohi kasutada VASELIINI ja muid tooteid.

Kõrvaaukude venitamisel on oluline, et kõrvanibu oleks terve välimusega. Jojobaõli on just eriti kasulik massaažiks ja venitatud kõrvanibusid peab regulaarselt masseerima (vastavalt vajadusele, näiteks kui esineb armkudet või kõrvanibud on liiga õhukesed, siis tuleks hoolega päevas korra masseerida). See tagab selle, et venitatud osas oleks parem vereringe, mis omakorda hoiab venitatud osa ilusamana (ei teki õhenenud kohti, nahk on elastsem ja aja jooksul on võimalik kõrvaauku suurendada järgmise suuruseni). Masseerida tuleb 5-15 minutit. Ja mitte liiga intensiivselt. Eriti peale värsket venitamist on kõrvaaugus olev nahk väga õrn.

Õlisid ei tohi kasutada värskete haavade puhul!!!

Samuti ei tohi värskete iluaukude puhul kasutada tooteid, milles on see õlisid!!

Näiteks kui on kõrvaaugus rebendid või kõrvaauk “plahvatanud”. Siis tuleb teha haavapesu meresoolalahusega või kummeliteega. Õlisid võib kasutada tervete/paranenud kõrvaaukude puhul.

Jojobaõli – ma arvan, et ei hakka selle kasulikkusest ise kirjutama, sest internetist saab kõike vajalikku ise uurida. Minu üllatus oli suur, et kui paljude asjade puhul saab seda õli veel kasutada (nahale ja juustele). Kindlasti võib tunduda selle hind soolane, kuid ma olen kindel, et toode on hinda väärt.

Mina olen kasutanud oma venitatud kõrvaaukudele ainult jojobaõli ja olen rahule jäänud. Seda kasutan alati peale kõrvaaukude puhastamist, et ehted paremini kõrva läheksid. Alguses kasutasin olude sunnil ajutiselt beebiõli ja see tekitas kõrvaaukudes ebameeldivat lõhna. Jojobaõliga see probleem kadus. Samuti olen kasutanud seda õli nahal ja juustel.

Lühidalt – toode, mida saab kasutada laialdasemalt.

