Blogijatele on alati olulne, et blogi välimus oleks ilus ja lugejatele meeldiks. Ja eks blogi peab ju meeldima ka blogi kirjutajale. Innustama ja motiveerima. Blogide kirjutamine on nagu lapse kasvatamine. Paned aga seemne mulda ja siis hakkad vaikselt kasvatama. Siis jälle leiad, et ikka ei ole piisavalt ilus ja ei ole piisavalt mugav jne. Mina tundsin bodymodi blogi kasvatades koguaeg mingit kahtlast foobiat – inimestel on raske leida olulist infot üles. Kuna ma oma bodymodi õpingute käigus osa olulsist infot salvestan blogimise näol, siis on alati olnud oluline, et vajalik info oleks kergesti leitav.

Küll ma aretasin ühte pidi ja teist pidi. Aja jooksul postitusi kuhjus ja kuhjus. Kui ma ei eksi, siis seda süsteemi võtsin lahti ja panin kokku 3 korda. Lõpptulemus jäi ikka samaks. Paras kaos. Ja muidugi oli probleemiks ka blogi tumedad toonid. Seda kurdeti kõige rohkem, et blogi on raske lugeda. Kujunduse põhjuseks oli mu tervis ja silmanägemine. Heledamatel taustadel kirjutamine ja tekstide kontrollimine mõjus mu silmadele koormavalt. Lõpuks sai see probleem lahendatud sellega, et ma hakkasn palju lugema teiste blogjate blogisid. Ja kuna enamus kirjutavad heledates blogides, siis mu silmad lõpuks harjusid rohkem ja tõesti nüüd ma peaksin suutma ka oma blogi teha heledamalt.

Blogger on aastatega saanud nii kalliks, et kohati on tõesti kurb hakata kogu kupatust välja kolima. Need lõputud tunnid HTML koodidega. Kuid nii see elu on, vahel tuleb teha muudatusi. Loobuma vanast, et alustada uut. Ma teen hetkel üldse nii, et vana bodymodi blogi jääb alles ja vaikselt vanast võtan ja kontrollin materjale, ning siis kannan siia lehele. Kuna õpingute käigus on neid materjale parasjagu kogunenud, siis üritan asju võtta rohkem kokku ja selgemaks. Ja kui siin keskkond ei sobi, saan vabalt jätkata vanas kohas.

Igal platvormil on omad plussid ja miinused. Ma juba tean siinseid miinuseid ja eks näis, kas suudan need miinused alla neelata.

 Tere tulemast uude bodymody pesasse!

