Kevadel tatsasin Spordlandi poe reklaamidest mööda. Peatusin. Keerasin otsa ringi ja kõndisin tagasi reklaami juurde. WOW. Milline tätoveering? Tõesti modellil oli väga maitsekas tätoveering. Ja üllatav oli ka see, et pood on kasutanud reklaamis tätoveeringuga modelli. Kodu poole liikudes avastasin, et oleksin võinud ju pilti ka teha. See selleks ja siis see ununes.

Täna juhuslikult sattusin Sportlandi ja siis jäin juba järgmise reklaampildi ette seisma. Ooo, tätoveering paistab. Huvitav, mis seal varruka all peidus on? Selle peale meenus mitmeid kuid tagasi nähtud reklaam ja tatsasin poes uurivalt ringi. Ei enam ei olnud. Üks tööline viisakalt teretas. Ma juba muiates mõtlesin, et ei tea kuidas reageeritakse selle peale, et uute tossude asemel ma otsin nende vana reklaamplakatit?

Aga tänapäeval on ju kõikvõimas internet ja 5 minutiga oli leitud nii reklaam, modell kui ka tätoveeringu autor. Tegelikult ma aimasin, aga ei olnud päris kindel.

12494925_10153475281008587_5085155801288567808_n

Tätoveeringu autor – keefirivunts. Modell – Iti-Pätrik Järve.

Foto allikas.

Miks ma üldse nii hakkasin otsima. Nimelt väga hea näide sellest, et maitekas tätoveering õige asukohaga on väga ilus. Muidugi ma lappasin modelli pilte veel tema blogis ja on näha, et tätoveering annab väga palju piltidele juurde. Tegelikult huviga vaatan blogijate tätoveeringuid. Siiani ikka ridurodupidi olen leidnud, mis näitab, et tätoveeringud on väga IN teema.

