Mingi aeg tagasi leidsin juhuslikult osta.ee oksjonitelt 4 postmarki, millel olid peal tätoveeringud. Tänu sellele, et müüja oli müügikuulutuses maininud sõna tätoveering. Ja muidugi ma tahtsin kohe neid endale, sest ma kogun bodymodi teemalisi asju. Ainuke jama on see, et oksjonid kestavad päris kaua (kui just pole pandud osta kohe hinda). Ja kärsituse puhul on jube tüütu, sest ei tea ju, kas lõpuks saab soovitud asja või mitte. 

Ühe margi osas läks hulluks rebimseks ja mina loobusin. Muidugi hetkel kahetsen, sest seda postmarki ma enam ei oska kusagilt otsida (mingid maadlevad tegelased ja ühel oli muskli peal tätoveering ning ma loll ei tulnud selle peale, et üles märkida riik ja aasta jne). Ja teise 3e postmargi osas ma kogemata magasin oksjoni lõpu maha ja keegi pakkus minust üle. Oi ma olin kuri enda peale, et kuidas ma ikka saan nii uimane olla ja sellised olulised asjad unustada. Mis seal ikka, kui ilma, siis ilma.

Mingi aeg jälle sattusin ostasse ja oma üllatuseks avastasin, et 3 tätoveeringutega postmarki on müügil, millest ma olin varem ilma jäänud. Õhinaga tegin kohe pakkumise ja hakkasin ootama. Kuna oksjoni lõpuni oli 3 nädalat, siis ma jälle unustasin õige päeva ära. Ehmatusega leidsin postkastist võiduteate.

See on kuidagi juba liiga tavaline teema, et ma aegajalt vaatan oma postkasti ja avastan, et ma olen jälle võitnud mingi oksjoni. See on see teema, et vaatan oksjonil on asi, mille puhul nagu tahaks, aga kui keegi pakub üle, siis ma ei hakka kemplema. Ja tihti juhtub seda, et keegi ei pakugi minu pakkumisest üle ja võidan oksjoni. Ja kui postkasti tuleb võiduteade, siis ma ehmatan, et mille ma nüüd jälle kogemata ostsin? Vahel on tõesti huvitavad üllatused, sest paratamatult ma kipun ära unustama, et mis mulle ala 10-30 päeva tagasi meeldis.

Osta.ee teemas ma vist võiks lõputult kirjutada. Kuid tulen tagasi oma postmarkide juurde, mis täna päris postkastis olid. Postmargid olid ilusti mingil kiledega alusel ja hästi hoitud. Ma ise arvasin, et mulle tuleb lihtsalt ümbrik, milles on margid. Igatahes väga viisakas värk. Minu bodymodi postmarkide kollektsiooni esimesed postmargid.

Hetkel ma ei kujutagi ette, et kuidas veel neid bodymodi teemalisi postmarke otsida. Arvatavasti leidma postmarkide koguja, kes ehk oskab suunata või aidata. Kindlasti on laias maailmas postmarke, millel on tätoveeringud või muud keha muudatused peal, kuid et neid üles leida, tundub hetkel utoopiline. Seni olen õnnelik oma esimeste postmarkide üle 😀

Ja kui keegi midagi on kusagil näinud või midagi teab või midagi omab, siis teate, kes seda infot väga-väga ootab 😀 !!!

