“Mul on WTF tootekoolituse tunnistus” ja see lause tundub tõesti kuidagi veider. Ma oletan, et paljud mõtlevad selle peale What The Fuck? Mis asi on What The Fuck toode ja sellele tootele on tootekoolitus? No mõni pervima mõttejooksuga kindlasti mõtleks välja kes teab mida. Kindlasti on inimesi, kes ei teagi WTF lühendi tähendust. Ja kindlasti on nüüdseks inimesi, kes teavad väga hästi, millega tegu.

WTF on TradeHouse poolt loodud geellakkide bränd Wonderful Toes & Fingers.

Mina sattusin sellele tootekoolitusele täiesti juhuslikult. Nimelt ma uurisin PRO Kapitali majas TradeHouse küünelakkide osakonnas, et kas neil on olemas ohutumaid küünelakke. Selgus et neil on olemas SpaRitiual küünelakid ja lisaks soovitati uurida TradeHouse koolitusi. Ja sealt jäigi silma WTF geellakkid, sest need on ohutumad võrreldes teiste geellakkidega. Ja kuna ma oma blogis kirjutan igasugustest riskidest ja ohtudest, siis ma proovin leida ohutumaid tooteid, et inimesed oskaksid teha teadlikumaid valikuid arvestades oma tervisega. Nii ma ennast sellele koolitusele registreerusin, et ennast asjadega kurssi viia.

Koolitus ise oli mõnusalt hubane. Selgus, et ma olin ainuke, kes ei olnud kursis geellakkidega. Lisaks ma olin ainuke, kellel olid naturaalsed küüned. Muidugi oli kõigile üllatusena see, et ma olen blogija ja blogi raames olen sinna sattunud. Koolitus oli väga hariv ja kindlasti on see küünetehnikutele abiks. Selgus, et geellakid hakkavad geelküüsi välja vahetama. WTF geellakkidest kirjutan eraldi pikemalt.

Igatahes oli väga huvitav koolitus ja sain oma teadmisi täiendada. Kui kellegi on huvi, siis soovitan uurida TradeHouse lehelt. Seal on veel igasuguseid huvitavaid koolitusi.

 

