Mamas Pride Tattoo studio tegi huvitava projekti “Kanna oma nahka!“. Nimelt tähelepanu keskmes on karusloomade kasvatused. Karusloomade kasvatustes on loomade tingimused väga kehvad ning tegelikkuses ei ole selliseid kasvatusi vaja. Tänapäeval on olemas palju muid alternatiive materjalide osas ja inimestel tõesti ei ole otsest vajadust kanda tooteid, mis on tehtud loomade nahkadest.

Kanna oma nahka! Väga asjalik projekt mitme nurga alt. Esiteks selle sõnum ja heategevuslik külg. Teiseks see sobib kokku ka tätoveeringutega. Me kanname ju oma nahka iga päev agaega me sellele eriti ei mõtle. Kuid kui nahal on tätoveeringud, siis nahk muutub oluliseks. Igal inimesel on oma tätoveeringutega omad lood. Seega nahast saab mälestuste ja lugude kogum. Võib leiduda häid lugusid ja võib leidu ka halbu lugusid (siin pidasin silmas ikka neid ebaõnnestunud tätoveeringute ja tätoveerijate valikuid). Inimesed soovivad oma nahka eksponeerida rohkem, kui on ilusad ja kvaliteetsed tätoveeringud. Tätoveeringud võivad anda juurde isikupärasust ja enesekindlust. Samas kehvad tätoveeringud võivad muuta inimese elu nutusemaks ja inimene võib tunda piinlikust ning proovib varjata oma nahal olevaid tätoveeringuid. Tätoveeringud nahal võivad muuta inimese elu. Seda enam tuleb hoolikamalt kõik läbi mõelda. Me kanname oma nahka elupäevade lõpuni!

Igatahes see projekt mulle väga meeldib ja ma andsin oma panuse. Salongist oli võimalik (vist on veel võimalik) soetada maikasid, millel on peal loosung “Kanna oma nahka!” ning kogu tulu läheb Loomus-ele. Igatahes esimene sats särke läksid nagu soojad saiad ja siis ma jaole ei saanud. Õnneks tehti veel teine sats särgikesi ja siis ma sain endale ka soetada ühe. Kalpsasin salongist läbi ning pinnisin salogi tätoveerijatelt autogramme särgile 😀 Jep, ma olen vähe kummaline ja veider. Tegelikult ma ju olen aastaid uurinud Eesti tätoveerijate töid ja tegemisi ning lihtsalt tekkis mõte, et miks mitte autogramme küsida. Jälle miskit minu bodymodi asjade kolleksiooni.

Ära kanna võõrast nahka vaid kanna oma nahka!!!

