Mis asi on piha treening?

Piha treening kuulub keha muutmise valdkonda. Korsettide survega hakatakse vormima oma keha. Tõmmatakse ribid koomale ja samal ajal seedesüsteem hakkab ümber paiknema. On erinevaid meetodeid ja iga inimene peab leidma oma kehale sobilikuma meetodi. Piha treenimine on väga pikk protsess ja seda tuleb teha tasa ja targu (muidu ribid võivad liigse surve all murduda). Tulemuste saavutamise aeg on igal inimesel individuaalne ja soovitud sihini jõudmise aega ei ole võimalik prognoosida. Ning ei piisa ainult korseti kandmisest. Lisaks peab tegema trenni ja jälgima toitumist.

Tuleb meeles pidada, et tulemus ei ole püsiv. Korsetti tuleb kanda ka peale seda, kui on saavutatud soovitud piha ümbermõõt. Korseti kandmise lõpetades hakkab kehakuju taastuma.

See ei ole nii, et ostate lihtsalt mingi suvalise korseti ja hakkate oma keskkohta sellega kokku tõmbama. Tavalised korsetid selleks ei sobi. Nendega saab visuaalselt jätta mulje peenemast keskkohast ja ajutiselt keskkohta vormida. Kuid need ei ole sobilikud piha treenimiseks. Piha treenimiseks on vaja kindlaid korsette, mis on vastavalt selleks eesmärgiks valmistatud. “Waist Trainer” ei tähenda alati seda õiget piha treenimise korsetti. Tootjad tõmbavad inimesi ninapidi. Lateksist kummalised piha ümber tõmmatavad korsetid, venivast materjalist korsetid jne – need ei ole õiged piha treenimise korsetid. Need jah korrigeerivad keha kuid see ei ole piha treening. Tegelikult on õiged piha treenimise korsetid tugevast materjalist ja ribidega.

Piha treening – seda saab ka tõlgendada, et on mingi vastav treening piha jaoks. Trenniga on võimalik pihta peenemaks treenida (vastavad harjutused). Tihti osad inimesed arvavad, et piha treening on see kui trenni tehakse koos piha korsetiga. Tegelikult arstid ei soovita korsetti kandes trenni teha (ei ole oluline milline korsett). Trenni tehes korsett võib tekitada probleeme ja vigastusi.

Kust saab osta õigeid piha treenimise korsette?

Üks võimalus on tellida välismaalt. Kuid siis peab hoolega tegema taustauuringut, et kas on õige asi. Tellimisel on väga oluline, et korsett oleksa õige pikkusega ja õigete mõõtudega. Kui pikkus on vale, siis korsett on ebamugav või võimatu kanda. Piha treenimise korsett peab olema seljas võimalikult mugav (õigemini nii mugav, kui see sellises olukorras olla saab). Teine võimalus on lasta õmmelda vastavalt oma kehale piha treenimise korsett. Kui õmbleja oskab tavalist korsetti õmmelda, siis peaks oskama ka teha piha treenimise korsetti. Mõõtude võtmine ja arvutamine on natuke teine. Lähtutakse sellest, et millist kehakuju tellija soovib saavutada. Sellest ma kunagi kirjutan pikemalt, sest minu pihakorsett tuleb õmmelda ja ei saa tellida välismaalt.

Millised on riskid ja ohud?

Ribid võivad murduda, sest saavad liigselt survet. Eriti ohtlik on siis, kui üritatakse liiga kiiresti saavutada väiksem piht, sest siis tekitatakse ribidele liiga äkki liiga tugev surve. Kogu piha treeningu protsessi ajal hakkavad inimeste seedeelundid ümber paiknema ja see võib tekitada inimestele erinevaid probleeme. Korsetti kandes inimesed ei saa süüa normaalse suurusega eineid. Peab sööma tihti ja väikeseid koguseid. Toitumine peab olema õige. Kuid suurim probleem on see, et korsetti kandes seljalihased nõrgenevad, sest korseti näol on koguaeg seljal olemas tugi. Lõpuks võib juhtuda see, et korsetti peab koguaeg kandma, sest ilma korsetita seljalihased ei tule toime.

Inimese keha on väga kohanemisvõimeline. Ning väga huvitav on vaadata, kuidas maailmas naised oma pihtasid kokku tõmbavad. Vahel tekib tunne, et osad lausa võistlevad omavahel. See on juba ekstreemsem äärmus.

Igatahes piha treening nõuab palju aega ja pühendumist. Tulemuse saavutamiseks ja hoidmiseks peab jääma korsettide kandjaks. Eelnevalt tuleb teha korralik eeltöö, et kuidas on õige piha treening jne. On silma jäänud, et naised suure hurraaga ostavad mingeid lateksist ja kes teab mis materjalist korsette ning loodavad peenemat pihta. Jah, nendega saab korrigeerida keha kuid ainult korsetist ka ei piisa. Tuleb muuta toitumist ja teha trenni. Ja trenni ei tohiks teha koos korsetiga.

Korseti teemast kirjutan veel, sest vahepeal uurisin korseti teemat füsiterapeudilt ja käisin hingamisteraapia loengus. Sellega seoses sain olulisi vastuseid, mida peaks piha treenija teadma. Olude sunnil pean periooditi kandma meditsiinilist tugikorsetti (ribidega venivast materjalist) ning kirjutan selle soetamisest (sain olulise õppetunni, netist tellides oleksin väga vale korseti tellinud) ja teen põgusa ülevaate selle kandmisest. Ning valmimisel on piha korsetid, et katsetada seda piha treenimise teemat. Teisisõnu ma proovin tabada kahte kärbest korraga. Lahendada oma tervise probleemi ja samal ajal natuke pihta kokku tõmmata 😀

Advertisements