Vabandan, et video kvaliteet on natuke nüri. Aga ma soovisin selle ekperimendi lõpptulemuse videosse võtta, et oleks parem ülevaad. Jep. Videos on minu küüned. Juba mõnda aega tiirleb sotsiaalmeedias hullus – inimesed ehitavad oma küüntele küünelakikuhilaid. #polishmountain. Ja kuna ma pole aastaid küüsi lakkinud, siis mõtlesin, et lasen oma küünelakikuradi välja.Selline kuhilate tegemine tundus huvitav väljakutse. Hea võimalus ära kasutada oma mürgised küünelakid. Nii, et see eksperiment oli nagu rusikas silmaauku. Ja mu eesmärgiks oli, et tulemus oleks kuidagigi ilus. Videodest ja piltidelt jäi silma, et paljudel on need kuhilad koledad. Nii ma võtsin suuna, et asi oleks mingil määral välimuselt talutav ja nii ma sain endale KOERA küüned 😀

kyn2

page

See siis oli tulemus enne, kui ma hakkasin HOLOga hullama.

Mida selleks vaja oli?

  1. Peel-off aluslakk (väga oluline, sest muidu on nende kuhilate eemaldamine kohutav)
  2. Hunnik küünelakke
  3. Vaba aega (see kestab ikka väääääga kaua)
  4. Palju värsket õhku ja/või respiraatorit (terve päev küünelaki aurudes olemine ei ole hea).
  5. Kannatlikkust ja oi kuidas seda vaja on.
  6. Paberit, millele teha märkmeid.
  7. Vatitikke ja küünelakieemadaldajat (atsetooni vaba).

Alustasin hommikul 11.10 ja lakkisin küüsi järjest 7 tundi. Tegin õhukesed kihid, et need saaksid võimalikult palju kuivada. Videodes jäi silma, et paljudel jäävad need kuhilad niisketeks. Minul jäid need suhteliselt kõvad. Õhtul sain vabalt klaviatuuril klõbistada. Kõrgustesse oli mul 47 kihti ja siis katsin lõpuks kõik kihid omakorda 4 kihi HOLO lakiga, sest tahtsin videosse saada selle laki efekti. Ja pöidlal sain kokku üle 50ne kihti, sest selle peal katsetasin veel paari asja. Et siis jah. 13 tundi kvaliteetaega küüntega ja küünelakkidega. Öösel 12 ajal võtsin need kuhilad maha. Ja minul tulid need ideaalselt ära tänu aluskihile. Videos ekslikult paistab, et jubedalt kraabin. Ei, tegelikult pisikese pulgaga õrnalt. Atsetooni küünelakikuhilate eemaldamisel ei kasutanud.

Mis ma selle katsega õppisin?

Lihtsalt üks huvitav hullus. Tegelikult see sai alguse ühest youtuuberist. Ja sealt see hullus levima hakkas. :D. Ja see on nakkav. Kohati tekib hasart. Kannatlikkuse proovile panemine. Sest tegelikult saab ju igal ajal selle lolluse lõpetada, aga ikkagi on mingi sisemine hasart, et äkki ikka veel paar kihti jne.

Eeee, minust sai holofänn või holoseksuaal või holofanaatik või holopsaiko… 😀 ja sellest kirjutan kunagi pikemalt.

Insta video https://www.instagram.com/p/BHkfgO_jaYQ/?tagged=polishmountain ja https://www.instagram.com/p/BHkgjA_jjky/?taken-by=ly.aurely Oi kui kaua ma ajasin taga seda effekti 😀 Not normal 😀

