Endalegi märkamatult näeme iga päev grimeerijate kätetööd filmides, seriaalides, saadetes, fotodel jne. Kui jumestajad teevad inimesi ilusaks, siis grimeerijad loovad karaktereid. Jällegi teema, mis jookseb minu huvidega kokku. Grimmiga muudetakse inimese välismust. Lõpptulemus näeb reaalne välja samas inimese keha otseselt ei muudeta. Ma nimetan seda keha ajutiseks muutmiseks, mille käigus inimene saab täiesti teise välimuse, kuid kui kõik eemaldada, siis on inimese välimus sama, mis oli enne muudatust. Aastate jooksul on jäänud silma, et maailmas on inimesi, kes kasutavad grimeerimise võtteid igapäevaselt, et saavutada soovitud välimus.

Ja kuidagi aasta tagasi jäi mulle silma Grimmikool ja sellest ajast saati olen FB vahendusel silma peal hoidnud, et mida huvitavat selle kooli õpilased on loonud. Ja nüüd jäi silma, et neil on avatud uste päev. Nii ma otsustasin läbi astuda ja tutvuda põgusalt selle maailmaga. Muidugi oli mul kohe ka mõned teemad, mida soovisin uurida.

Avatud uste päev oli minu jaoks väga huvitav ja sain põgusa ülevaate, kuidas õppimine toimub ja mida õpitakse. Üllatavalt palju oli huvilisi. Selgeks sai ka see, et kuigi mind huvitab ainult grimeerimise osas teatud teemad, siis tuleks õppida kõike alustades jumestamisega. Igatahes minu jaoks oli väga informatiivne päev, kuigi jah hetkel ma ise õppima ei saaks asuda, kuigi huvi oleks suur. Tervise tõttu ma arvatavasti ei jõuaks enamikele õppepäevadele kohale ja pean otsima teise võimaluse, et saaks tutvuda grimmi maailmaga ja teemadega, mis just mind huvitavad. Lisaks õppemaks on päris korralik. Kuid miks on õppemaks nii soolane? Nimelt õppevahendid on kallid. Ma olen juba varem tutvunud grimmi toodetega ja tõesti need on kallid. Seega loogiline, miks õppimine on kallis. Samas võrreldes jällegi maailmaga, siis Eestis on see õppemaks ikkagi väga odav.

Nii ma olin seal pigem huvilise rollis. Kuid ma sain lisaks huvitavat infot, mis oli just mulle oluline. Nimelt neil on plaanis tätoveeringute kursus, et kuidas luua inimese kehale ajutisi tätoveeringuid, mis on vastupidavad näiteks filmivõtetel jne. Lisaks on tulemas ka grimeerimise eriefektide kursused. Et nüüd tean silmad lahti hoida ja nende kodulehte jälgida.

Seal olles jäin vahepeal oma mõttemaailma ulpima. Kui me vaatame seriaale või filme, me ju ei mõtle sellele, et kui palju tööd ja vaeva on selle taga. Ma olen vaadanud “Sajandi armastus” kõiki osasid ja tõesti seal lõpu poole olen hoolikamalt jäänud vaatama, et kuidas grimeerijad on inimesi vanemaks muutnud. “Su nägu kõlab tuttavalt” saade hämmastas alati mind, sest seal oli väga hästi näha grimeerijate fantastilist tööd. Tihti siis juurdlesin, et noo kuidas seda kõike tehakse. Ja istudes Grimmikooli infopäeval mõistsin, et kui palju peab selleks õppima ja mida kõike tuleb õppida. Igatahes väga huvitav teema. Kindlasti ma ei mata selle teema õppimist maha. Lihtsalt hetkel olude sunnil panen selle mõtte ajusoppi kükitama. Kes teab, ehk kunagi tekib võimalus 🙂

Kui kellelgi tekkis huvi, siis saab uurida Grimmikool kodulehte ja nende FB lehte. Hetkel toimub neil ka vastuvõtt uueks õppeaastaks.

