Huvitav, miks inimesed filmivad seda, kuidas nad ise oma keha augustavad ja miks nad need videod youtube lehele laevad? See küsimus ikka ja jälle tekib, kui youtube lehel kolades hakkab ette tulema sellised videod.

Ma ei hakka neid video näiteid siia laadima, sest äkki keegi kusagil hakkab pärast järgi katsetama. Kuid kohati on nendest videodest palju kasu. Nimelt selliste videode all hakkavad inimesed kirjutama, et mis on valesti ja miks nii ei tohiks teha. Ja sedasi videode vaatajad saavad lugeda, et tõesti videos toimuv on väga vale. Iseasi kas kõik loevad. Kindlasti on inimesi, kes peale videode vaatamist teevad ise ka kodus sama järgi. Videos tundub ju see nii lihtne, noo mis see siis ise ära teha on kuid ei mõelda sellele, mis võivad olla selle tegevuse tagajärjed.

Kummalisel kombel mõned inimesed kohe video alguses mainivad, et nad ei ole professinaalsed iluaugustajad. Aga milleks on siis vaja teha enda augustamisest video ja seda näidata? Tõestada teistele, et vaadake, ma suudan ise endale auke teha? Samas ei mõelda sellele, et see on ju ikkagi vastutus ja peab arvestama sellega, et teised võivad ju seda järgi teha. Muigama ajab see koht, et video pealkirjaks on “Kuidas ise kodus teha auke” ja siis tibi võtab haaknõela ja surub selle ninasse. Eee..?

Mida tavaliselt valesti tehakse?

  • On näha, et kogu tegevus on väga ebahügieeniline. Näiteks puhastatakse käed ja nahk kuid peale seda katsutakse elamises asju, siis võetakse nõel ja surutakse kehast läbi. Ma olen näinud tagajärgi, mis juhtub, kui tehakse auk kodus ebahügieeniliselt. Inimesel tekkis suur infektsioon ja huul paistetas 3 korda suuremaks. Paistetusega nahk rebenes ja hiljem jäid alles koledad armid.
  • Augu asukoha märkimiseks kasutatakse suvalisi markereid, silmalainereid, silmapliiatseid jne. Ja siis surutakse sealt kohast nõel läbi ja märkimiseks kasutatud vahendi osakesed ja mikroobid satuvad haava sisse. Väga ebahügieeniline.
  • Auke tehakse tavalise õmblemisnõelaga või haaknõelaga. Kindlasti ei tohi neid keha augustamiseks kasutada ning sellest kirjutan eraldi pikemalt.
  • Protseduur on lihtsalt vale. Iluaugustaja oskab hinnata ja vaadata kuhu kuidas auku tuleb teha arvestades muude oluliste asjadega. Iluaugustajal on vastavad teadmised kuid ise augustajal neid teadmisi ei ole ja ei oska paljude asjadega arvestada. Näiteks olen näinud videost, kuidas inimene ise augustas oma põskesid. Väga riskantne, sest põse iluaukude puhul on oluline õige asukoht ja suund. Kui teha valesti, siis võib vigastada näos olevaid närve ja tagajärjed on kohutavad.
  • Valed esmased ehted (valet tüüpi, vale materjal, vale pikkus jne). Iluaugustaja oskab seda hinnata, et millise iluaugu puhul millise pikkuse ja millise kujuga ehe on õige. Õigest ehtest oleneb väga palju, tihti on probleemide taga vale kuju ja pikkusega ehe.

Muidugi on ka videosid, kus on tõesti näha, et inimene teab täpselt mida teeb. Kuid vahel juhtub ka seda, et iluaugustamise salongis tehtud videodes on näha, et midagi on valesti. Mingi periood ringles ühe välismaa iluaugustamise salongi videod ja usinasti arutleti kaasa, mis kõik videodes valesti oli. Hea õppematerjal.

Kindlasti ma ei soovita inimestel ise kodus endale ja teistele kehasse aukude tegemist. Seda võib teha ainult juhul, kui inimene omab vastavaid teadmisi ja on olemas kõik vajalik. Videode põhjal ise järgi tegemine on suhteliselt riskantne teema.

Sellest ise augustamisest ma kirjutan tulevikus pikemalt ja saan juurde lisada oma kogemused. Jah, ka mina olen oma kehasse ise aukke teinud. Esimesel korral mul ei olnud piisavalt teadmisi ja asi oli nutune (tavaline nõel jäi kõrva kõhre osasse kinni ja paras jama oli, et seda sealt kätte saada). Teistel kordadel ma olin juba õppinud ilaugustamist ja teadsin väga täpselt, et mis kidas tuleb teha ning probleeme ei esinenud.  Oma kogemste põhjal saan väga hästi välja tuua, mis vahe on sellel, kui tehakse valesti ja kui tehakse õigesti.

 

