Uhh, ma olen siin natuke ummikusse jooksnud. Päris ausalt kohe. Selline ummik, et ei tea ise ka kuhu poole liikuma hakata.Vanast blogist on veel terve hunnik postitusi vaja ümber kirjutada siia blogisse (copi pastega jääb asi kuidagi imelik). Vahepeal ma vaatan nõutult seda infohunnikut ja mõtlen õudusega, millal ma selle kõik jõuan ümber trükkida. Nüüd veel kuhjasin kõik bodymodi teemalised asjad ja õppematerjalid arvuti kõrvale, mis peaksid kõik jõudma blogisse. Aga see hunnik on ikka kohutavalt suur. Vahel juba tekib tunne, et peaksin abilise otsima, et mingisugunegi kord majas oleks (tulevikus kindlasti on miskit plaanis ja otsin tulihingelisi bodymodilasi). Ütleme nii, et mul on paras kaos ja pole õrna aimugi kas ja kuidas seda sasipundart harutada.

Lisaks on veel posu soovitud teemasid, mis ka ootavad oma järjekorda. Iga nädalal jõuab minuni inimesi, kellel on ka erinevad mured ja küsimused. Muidugi on mul alati selle üle vaid hea meel ja vabalt võib oma bodymodi muredega minu poole pöörduda.

Igatahes ma teen siia sellise postituse, et kõik saavad panna kommentaaridesse bodymodi teemade soovid. Kui on küsimusi, siis vabalt võib küsida. Blogis ei kajastu kõik mu teadmised (osa materjal on vanas blogis ja paras hunnik õppematerjale kusagil blogi tagaruumides).

Igatahes ma üritan mingit süsteemi luua 😀 Vähemalt üritan, aga nende aastate jooksul on silma jäänud, et alati süsteemid ei tööta ja lõpuks ikkagi kõik kulgeb oma rada. 🙂 Aga huvitavad teemade soovid ja küsimused on alati oodatud. Kui ma ei oska vastata, siis ma kindlasti leian maailma pealt inimese, kes oskaks vastata 🙂

