Kindlasti tekib küsimus, et MILLEKS? Seda mõtlesin ise ka, kui internetis ringi kolasin. Kui algselt inimesed lappasid küünelaki kihte, siis nüüdseks pannakse igasuguseid iluasju kihtide kaupa. Kes paneb 100 kihti huulepulka, kes 100 kihti meiki, kes 100 korda järjest ripsmetušši. Ja see hullus levib ja levib.

Esimesel korral oli mul lihtsalt uudishimu ja niisama tahtsin seda maailmas levivat küünelakikuhilate hullust katsetada. Samas oli mul siis ikkagi mingi eesmärk – 50 kihti küünelakki kunstiliselt ilusalt küüntele saada. Teemat saab lugeda ja videona näha SIINSee oli minu jaoks paras katsumus. Muidugi eputasin saavutusega instas ja olin tõsiselt üllatunud, et neid klippe vaadati üllatavalt palju ja laike ka aina pudenes. Ja siis hakkas mind kummitama nr 99. Minus tekkis juba mingi sisemine hasart, et tegelikult ma tahaks ju veel proovida ja tahaks näha, kas suudaksin 99 kihini jõuda.

Nii ma nädala kogusin jõudu ja soetasin mõned küünelakid juurde (ok, tegelikult rohkem kui mõned). Ootasin päeva, millal olen katsumuseks valmis, sest selleks tegevuseks tuli ju arvestada terve päevaga. Peas juba mõtlesin jooksvalt valmis, et millisteks ma soovin oma küünelakikuhilaid disainida. Ma olin täiesti kindel, et küll ma ikka midagi kunstilist suudan valmis manada.

Ja katse algas. Plaanisin igat kihti pildistada ja hiljem videoks koostada. Ja alguses ma tõesti seda tegin (tegelikult jube tüütu oli lakkida ja pildistada, lakkida ja pildistada) Kuid katse alguses (vist 10-15 kihi kandis) tekkis probleem peel-off kihiga. Puhastades küünte ümbrust kogemata tuli peel-off kiht servadest lahti ning hakkas loperdama. Ma pidin kõik eemaldama ja uuesti algusest alustama. Peale seda ma otsustasin enam mitte pilte teha ja jäin lootma selle peale, et inimesed usuvad, et ma ausalt olen tõesti nii palju kihte küüntele toppinud. Endale tegin tabeli, mida täitsin. Kui lakkisin küüntele kihte, siis sama lakiga tegin täpi tabelisse, et ikka järge pidada. See tabel tundus alguses hirmutav. Siis nagu oli reaalselt näha, kui palju on vaja küünelakki kanda.

Minu siht oli 99 kihti ja selleni ma jõudsingi. Minu kunstilisest kujundamisest ei tulnud midagi välja. Selgus, et lakkimise ajal need kuhilad elavad oma elu. Mitmel korral pidin loobuma oma soovidest ja kihte panema nii, kuidas oli võimalik panna. Kiht kihi haaval. Tõesti kusagil 40-60 kihtide juures tekkis juba tõsiselt kahtlus, et kas ma pean lõpuni vastu. Tekkis tunne, et tahaks loobuda, sest see tundus lauslollusena. Samas oli hinges mingi hasart. Ei, miks ma jätan pooleli, kui on sihiks võetud, siis tuleb see ka saavutada. Kusagil 80 kanti tekkis probleem, kuidas mahutada ilusalt 20 kihti veel. Ma ikka tahtsin, et mingid kihid oleksid ikka näha. Oi, andis siis neid kihte panna. Hasart, et noo kas veel mahub või ei mahu. Kui 99 täis sai, siis ega ma seal ei peatunud. Ma tahtsin ikka veel teha holokatsetust. Kahjuks tulemus ei tulnud selline nagu vaimusilmas olin kujutanud. Aga ikkagi 107 kihti. Lõpuks kui kella vaatasin, selgus et ma olin küünte ja küünelakkidega veetnud 12 tundi.

12 tundi ja 107 kihti küünelakki.

Ma ei ole normaalne. Samas nüüd ma mõistan neid, kes seda hullust järgi teevad. See on nakkav. Nagu sõltuvust tekitav. Ei teagi, kas sõltuvus hasardist või küünelaki haisust. Lõpuks sain need küünelakikuhilad ühes tükis maha võetud ja panin riiulile. Meenutus enda proovile panemisest.

Minu instas on videoklippe näha. Sealt saab paremini aimu, millised need kuhilad tegelikult olid 😀

Ja peale seda sattusin nägema videot, kus üks neiu pani 500 kihti küünelakki 4 päeva. Jeerum… ei seda ma küll ei plaani järgi teha 😀

