Ühel unetul ööl tuhnisin telefonis äppide maailmas ja hakkasin uurima, et mida otsing TATTOO annab. Tulemuseks tuli terve posu erinevaid tattoo äppe. Laadisin neid järjest alla ja hakkasin sirvima ning katsetama. Esmamulje oli ehmatav, sest äppides pakutavad tätoveeringute variandid olid suhteliselt ajast ja arust. Tekkis tunne, et selliste äppide loojad võiksid eelnevalt natuke rohkem uurida tätoveerimise maastikul toimuvat. See kõik oli nii masendav kuni lõpuks leidsin 2 pärlit – Tattoo Me Camera ja Tattoo master. Kindlasti on veel olemas mõned head äpid aga ma loobusin edasi uurimast.

Tegelikult on sellised äpid kasuks. Saab katsetada erinevaid tätoveeringuid ning siis tekib mingi ettekujutus, et milline näeks inimene välja, kui kehal oleksid tätoveeringud. Kindlasti on see hea variant neile, kes veel ei ole oma otsuses täiesti kindlad. Ja ei tasugi tähelepanu pöörata äppide poolt pakutavatele tätoveeringutele vaid vaadata üldmuljet. See kindlasti aitab otsustada, et kas ikka soovida oma kehale midagi jäädavat või mitte.

Kõik tuttavad teavad mu huvist ja ka blogi kaudu on see info edasi liikunud. Et see on täiesti tavaline, et inimesed tulevad minu käest nõu küsima. Päris tihti on seda, et inimesed sooviksid mingit tätoveeringut aga kahtlevad. Ja siis ma olen aastaid kasutanud ühte nippi. Inimese pildile kiiresti mananud pilditöötlusprogrammiga soovitud tätoveeringu. Paljudele on abiks, kui nad saavad midagi visuaalselt näha. Tekib mingi ettekujutus ja vahel saab juba jooksvalt näha, kas idee on hea või halb.  Ja seda saab tegelikult iga inimene kodus katsetada. Mina näiteks kunagi oma tätoveeringute soovidega tegin nii, et printisin välja, lõikusin ja siis asetasin kehale. Sedasi sain paremini otsustada, et kas ja kuidas ma midagi soovin. Aga nüüd on olemas tattoo äpid. Müstika, kuidas kõik edasi areneb. Nüüd ma saan inimestele öelda, et minge uurige tattoo äppe 😀

Postituse pildid on töödeldud Tatto Me Camera äpiga. Eks ma ikka olen mõelnud, et ehk kunagi aretaks oma tätoveeringust midagi edasi. Ja selle äpiga oli huvitav katsetada. Algse foto autor www.instagram.com/photosbykarlh/ (kahjuks foto kvaliteet läks vahepeal kuhugi kaduma).

