Minu bodymodi asjade kollektsiooni kogunevad ikka igasugused kummalised asjad ja noo see leid on kindlasti üks veidramaid. Kummikindad, millel on tätoveeringute elemendid peal. Huvitav, kes küll sellise idee peale on tulnud 😀

Need kummikindad leidsin nädalavahetusel juhsulikult. Käisin klaasistuudios oma esimestel isetehtud klaaspärlitel järgi ja kesklinnas toimus mingi vene teemaline üritus ning laat. Ilusa vene käsitöö kõrval lebasid kummikindad 😀 Kuna mul parasjagu ei olnud sularaha kaasas, siis sinna need kindad minust lebama jäid. Ja 5 eurot kummikinnaste eest tundus nagu natuke liiga palju. Igatahes oli väga tiheda ajakavaga päev ja uskuge või mitte, aga need kummikindad hakkasid mind kummitama. No kuidas nii, et ma neid ikka ei ostnud. NEIL ON JU TÄTOVEERINGUTE TEEMA PEAL. Ja nii ma järgmisel päeval juba varakult tormasin kesklinna lootusega, et äkki ehk ikka on veel see laat alles ja ehk ikka saan oma seksikad kummikindad. Jep, sain need kummikindad ja veel midagi oma bodymodi kollektsiooni. Inimene oli õnnelik kummikinnaste üle 😀 Not normal.

Kodus siis vaatasin neid ja muigasin, et sellistega ju ei julgegi kodu koristada. Hmm, või ehk just nendega ongi huvitavam kodu koristada? Ehk sellised kindad motiveerivad rohkem tegema ebameeldivaid kodutöid. Hmm, või ehk väike fotosessioon WC poti pesemisest selliste kinnastega 😀 Ikka väga veidraid asju leiutatakse ja tõesti need on küll mu elus kõige kallimad kummikindad 😀

