Postkastist vaatas vastu ümbrik. Tänapäeval ju käib kirjavahetus arvuti teel ja ümbriku leidmine postkastist on ikka väga haruldane nähtus. Muidugi mitte siis, kui on jälle mingi reklaam või kampaania viisakalt ümbrikuga postkasti poetatud. Igatahes olin kohe elevil, et oo, see on vist see, mida ma põnevusega ootasin. Jõudis kohale neljas postmark minu tätoveeringute teemalisse postmargi kollektsiooni. Jeeeei.

Margist endast – “Maouri tattoo patern” Uus-Meremaa-1970/4a.m-531; templiga; hammastus-14:13 1/2. Margil ilutseb maori näo tätoveeringu muster. Maori tätoveeringud on veel mitmete markide inspiratsiooniks olnud.

Tegelikult on tõsiselt lahe, et maailmas ongi olemas tätoveeringute teemalisi postmarke. Uurides selgus et neid on kusagil 30-40 ja minul on hetkel olemas 4. Kas ma kunagi veel midagi oma kollektsiooni juurde saan, seda ma hetkel ei tea, sest neid on väga keeruline leida. Mina leidsin enda omad Eesti inforuumis kolades ja ma ei usu, et meil tätoveeringute teemalisi postmarke veel on. Kindlasti võib miskit olla, iseasi kuidas ma need üles leian. Välismaalt saab osta ja kauges tulevikus on see plaanis.

Kuid väga huvitav teema on maoori tätoveeringud ja postmargil on tegelikult maoori moko ehk maoori näo tätoveering. Jällegi väga huvitav teema ja ehk kunagi tulevikus kirjutan pikemalt.

