Kui muidu inimesed hommikul kohvi kõrvale loevad uudiseid või naudivad hommikusööki, siis minu hommikud on kindlasti midagi muud. Avan arvuti, panen kohvitassi lauale ja heidan pilgu maailmas toimuvale. Värsked tätoveeringud, värsked skarifikatsioonid, paranevad haldjate kõrvad, mõned ekstreemsemad muudatused. Muidugi sinna vahele ebaõnnestunud iluaugud, mädanevad kehamuudatused jne. Et siis jah, sellised on minu hommikud ja mis seal salata, ka päevad. Eks ma hakkan vaikselt neid hommikuid siia blogisse tooma 😀

14470514_10157848180825179_7817127076773554539_n

Tänasesse hommikusse sattus selline pilt – venitatud kõrvaauke võrreldakse toiduga. Ütleme ausalt, et tegelikult venitatud kõrvaaugud ilma eheteta on veidi kummalised. Mis veidi, tegelikult ikka väga kummalised. Pildil on näha, et osad venitatud kõrvaaugud on ilusad ja osad mitte. See kõik oleneb sellest kuidas venitatakse ja kui hoolikas ollakse. Näiteks viimasel pildil on väga halvas olukorras venitatud kõrvaauk. Kuna Eestis on kõrvaaukude venitamine ka populaarseks muutunud, siis ikka siin ja seal näen eheteta venitatud kõrvaauke. Näiteks ühes söögikohas teenindajal olid eheteta venitatud kõrvaaugud (toiduga tegelemisel ei tohi kanda ehteid) ja asi oli tegelikult väga kole. Need kõrvaaugud olid punetavad, ebaühtlased ja oli näha, et venitamisel oli palju vigu tehtud. Mul oli sellest teenindajast kahju. Samas ma olen kindel, et nii mõnelgi inimesel kadus söögiisu.

Kui soovite venitada kõrvaauke, siis peate olema valmis selleks, et ilma ehteta näevad kõrvad kummalised välja ja tihti teistes inimestes tekitab see ebamugavust. Võib juhtuda, et tööga seoses ei tohi ehteid kanda ja siis tuleb selliste kõrvaaukudega ringi liikuda.

Kuid kui enam ei soovita venitatud kõrvaauke, siis ainuke võimalus on pöörduda ilukirurgi poole, kes operatsiooniga taastab kõrvanibud. Kindlasti tasuks otsida kogenud ja hea ilukirurg. Kui keegi omab kogemusi kõrvanibude taastamisega, siis vabalt võite jagada siia oma kogemusi.

Minul on kõrvaaukude läbimõõt 10mm ja ma ei plaanigi edasi venitada. Mulle meeldivadki sellised pisikesed tunnelid kõrvas (ja isegi need panevad inimesi võdistama). Millised on pisikesed venitatud kõrvaaugud ilma eheteta? Eks ma kunagi näitan 🙂 Aga hetkel näitan miskit muud.

Lapsega nosisime krõpse ja siis äkki laps teatas, “Emme, need krõpsud saab ju sulle kõrva panna. Palun pane need kõrva”. Pika meelitamise peale lõpuks paningi endale krõpsud läbi tunnelite kõrva 😀 Ja laps kohe muidugi asus pildistama. 😀 See pilt kuidagi nii hästi sobib selle eelneva pildiga. Tean, tean, toiduga ei tohi mängida 😀

14484639_1080556661992043_3680913254196350197_n

