Mess ILU SÕNUM 2016 sügis (14-16.10.2016). Teine päev.

Messile läksin ühe protseduuri jaoks kuid enne ja pärast protseduuri heitsin põgusa pilgu messil toimuvale. Ok, tegelikult enne protseduuri otsisin koos sõbrannaga pool tundi õiget kohta, sest esimesel päeval peale aja broneerimist kiiruga lahkudes unustasin meelde jätta boxi asukohta. Ja messil oli ju meeletult palju neid boxe. Rahvast oli tunduvalt rohkem võrreldes esimese päevaga. Kogu see sumin ja sagimine oli väsitav. Selle melu keskelt leidsin ikkagi miskit huvitavat enda jaoks.

20161015_132034

Sattusin nägema püsimeigi tegemise võistlust. Põnev oli vaadata võistlustööde valmimist ja kõik mu keharakud ammutasid nähtust infot. Nii nagu tätoveerimisel on omad stiilid ja tehnikad, siis sama teema on ka püsimeigi tegemisel. Kui vanasti tehti lihtsat laineri joont, siis nüüd tehakse hajutatud lainerit ja suitsust silma. Lisaks on erinevad huule ja kulmu tegemise tehnikad. Võistlust vaadates hakkasin mõtlema, et tegelikult siiani ma ei ole oma silmaga reaalselt näinud, et kuidas püsimeik ajaga muutub. Ringi liikudes ei olegi võimalik tuvastada, kas inimesel on tavaline meik või püsimeik. Kindlasti kui püsimeigiga on probleeme, siis seda varjatakse oskuslikult meigiga. Kunagi uurisin püsimeiki tegevate salongide pilte ja siis siit sealt oli näha miskit. Nimelt tehakse “enne” ja “pärast” pilte ning vahel nendel “enne” piltidel on näha kulunud või halvasti tehtud püsimeiki. Kui keegi soovib püsimeiki, siis tasuks eelnevalt teha korralik eeltöö. Igal püsimeigi tegijal on oma käekiri ja alati ei ole tulemused ilusad. Näiteks seda püsimeigi võistlust vaadates oli ka näha, et kui erinevad on püsimeigi tegijate tööd. Kui mul tekib vaba aega, siis kogun kokku püsimeiki tegevate salongide nimekirja ja lisan juurde, et mida tuleks jälgida püsimeigi tegijat valides.

20161015_132809

Juhuslikult sattusin nägema täitesüstide tegemist huultesse. Vot seda vaadates hakkas mul paha. Tegin sellest pisikese video ja seda saab mu instas näha. Kuigi mu eesmärk on kogeda erinevaid keha muudatusi, siis täitesüstid jätan vist oma nimekirjast välja. Ma lihtsalt ei suuda ette kujutada, et laseksin oma huuli ja nägu nõelaga torkida. Täidlased huuled on hullus, mis on vallutanud maailma. Jällegi tekib küsimus, et milleks? Miks naised ei ole rahul oma välimusega? Miks peavad olema sellised pruntis ja paistes välimusega huuled? Ning kas see kõik ikka on ohutu? Palju küsimusi, mis vajavad vastuseid ja mingi aeg tuleb sukelduda täitesüstide maailma.

Nii, aga asume minu protseduuri juurde. Nimelt hiljuti osalesin TradeHouse “Koduseks kasutamiseks mõeldud näohooldusaparaadid” koolitusel. Sellest teemast kirjutan eraldi pikemalt, et millised näohooldusaparaadid koduseks kasutamiseks olemas on. Peale koolitust tekkis mul soov uurida ja kogeda salongiseadmeid.  Messi esimesel päeval usinasti uurisin, et milliseid protseduure milliste sedametega pakutakse ja leidsin just selle, mis mulle huvi pakkus. Protseduuriga sai mu näonahk kogeda ultra-vibratsioonilist nahakoorimist, valgusteraapiat, ultraheli manipulatsiooni ja kontrollitavaid raadiosagedusi. Kogu protseduurist ja kogemusest kirjutan nädala möödumisel (siis peaks minuni jõudma täiendav info seadme kohta). Lühidalt, kogemus oli huvitav, aga mind ikkagi häiris mõte, et kas ja kui ohutu see tegelikult mu nahale on.

Mis mulle veel silma jäi – “hair tattood”. Messil oli üllatavalt palju näha neid. Lõpuks ometi on jõudnud see trend plahvatuslikult Eestisse. Muigama ajab see, et mul on vahelduva eduga “hair tattoo” peas olnud 3 aastat ja alles hiljuti lasin juuksuril teha korraliku kunstiteose. Jah, ka selle teemaga postitus on mul poolikuna blogi tagaruumis kükitamas.

Igatahes jah. Läbi see iluhullumaja saigi. Kolmandale päevale ma ei hakanud minema. Kuigi mind oleks veel mõned asjad huvitanud, siis ikkagi jään ootama kevadet uue ILU SÕNUMIGA. Tegelikult on hämmastav, et kui palju infot on võimalik ammutada ühelt ürituselt. Müstika. Ja igal sammul oli meeldetuletus, et ikka see ja teine teema on mul blogi tagaruumis ripakil. Ma pean ennast tõsisemalt blogi osas käsile võtma ja usinamalt infot marineerima ning avalikustama.

Pildil kipitava tundega kergelt õhetav selfi.

14656276_1095167923864250_4059094357558724797_n

 

