Arvuti katastroofi tõttu ma ei saa blogida ja siis lihtsalt tuima näoga surfan youtube nurgatagustes. Nagu ikka, hakkad vaatama ühte asja ja siis paar tundi hiljem avastad ennast kes teab mis videosid vaatamas. Ja nii ma vaatasin öösel kell 4 kuidas mehed ennast meigivad. Ja kui hoolega nad svammitavad oma nägu 😀

Ja see on vaid üks näide. Viimastel päevadel ma olen ikka väga kummalisi asju vaadanud (ikkka väääääga kummalisi). Ja kõik selle tõttu, et ma ei saa blogi kallal nokitseda. Kahjuks jah, selles osas on väike sunduslik paus.

Alles paar kuud tagasi otsustas mu veteranläpakas pensionile minna ja pidin ostma uue. Mitu kuud olen uue arvutiga kakelnud (kipub kuidagi lonkama see koostöö). Ja nüüd see uus arvuti sai paraja sahmaka kohvi. Eks me kõik teame, et vedelikud tuleb hoida arvutitest eemal. Ma olen alati seda reeglit julmalt eiranud ja siiani pikkade aastate jooksul ei ole midagi väga hullu juhtunud. Aga kunagi on ikka esimene kord.

Ka sellel korral oli tass arvutist ohutus kauguses. Ühe uudise peale olin õnnejoovastusest sabinas ja kogemata müksasin tassi nii, et kohvi paiskus õhku nagu ilutulestik ja muidugi maandus arvutile. Kusjuures tass jäi püsti ja pool joogist isegi jäi alles. Et siis jah. Hetk hiljem jõllitasin uut arvutit, mis seisis pikuti püsti laual ja millest voolas kohvi välja. Jeah. Pisara kiskus silma, sest meenus järgmisteks päevadeks paika pandud olulised asjaajamised. Eeeehh. Arvuti sain tööle aga klaviatuur on kutupiilu ning mingit errorit viskab ka sisse. Nii palju siis uuest arvutist.

Igatahes kui saan selle arvuti probleemi lahendatud, siis hakkan usinasti blogima. Vähemalt üritan, sest ootamas on üle 50ne pooliku postituse. Uuh. Aga seni vaatan edasi veidraid videosid  😀 Veider maailm. Kas Eestis ka mõni selline videomeigimees on?

