OMA keskuses toimetab Eesti LGBT (lesbi, gei, bi, trans) info- ja tegevuskeskus. Eesti LGBT Ühing on Eesti LGBT inimeste huvide esindaja. Keskendutakse teavistustööle, haridusele ja eestkostetegevusele ning LGBT inimeste heaolule. Aidatakse suurendada LGBT inimeste eneseteadlikkust ja ühiskondlikku aktiivsust. Pakutakse LGBT inimestele tugiteenuseid ja arenguvõimalisi. Põhjaliku info leiab www.omakeskus.ee ja OMA keskuse FB .

Lisan juurde, et blogi raames keskendun LGBT lühendis T teemadele. Samas pean oluliseks kõiki LGBT teemasid.

Mind huvitab kõik see, mida inimesed oma keha muutmiseks teevad ja nii olen sattunud sookorrigeerimise teemadesse. Tasapisi uurides jõudsin OMA keskusesse. LGBT teemades võib julgelt seada sammud OMA Keskuse poole või võtta nendega ühendust. Teid ootab ees sõbralik, hubane, kodune, diskreetne koht. Kindlasti soovitan!!!

Tegelikult ma olin positiivselt üllatunud, et meil Eestis on olemas koht inimestele, kes on otseselt või kaudselt seotud sookorrigeerimise teemadega. Et on koht, kuhu pöörduda abi, info ja toe saamiseks. On olemas tugiteenused (juriidiline abi, kogemusnõustamine, psühholoogi nõustamine) ja üritused. Meil pisikeses Eestis on usinasti toimiv LGBT info- ja tegevuskeskus.

Minu tähelepanu köitis nende raamatukogu. Kindlasti on hetkel kõige mahukam LGBT teemaline raamatukogu OMA Keskuses. Tänapäeva internetiajastul paratamatult raamatud jäävad kaugemaks. Mugav on kodust lahkumata infot uurida ja lugeda arvuti vahendusel. Ajaga olen märganud, et aina raskem on keskenduda. Tähelepanu kipub laiali valguma ja raske on keskenduda ühele kindlale teemale. Ikka ja jälle avastan, et ma teen jooksvalt mitut asja korraga ja alustatu kipub pooleli jääma. Tegelikult peaks rohkem paberilt lugema. Rohkem tuleks lugeda raamatuid. Siis ei ole segavad faktoreid ja saab paremini süveneda. Igatahes mingi hetk lähen sukeldun raamatutesse.

Oma Keskuse juhatajaga vesteldes sain vastused oma küsimustele ning jällegi mõtlemisainet. Tõesti sookorrigeerimise teemad on tunduvalt keerulisemad, kui esmapilgul tunduvad. Ise uurides kipuvad asjad jääma kahe silma vahele ja alati ei leiagi olulist infot üles. Suheldes vastavates teemades pädevate inimestega saan uusi mõtteid ja niidiotsasid, et oma teemasid edasi uurida. See ka põhjus, miks mulle meeldib lisaks materjalides tuhnimisele suhelda inimestega. Vahel ma tunnen ise ka, et ma olen veidrik, kes käib ja uurib. Oleks ma siis ajakirjanik, aga ei, ma olen lihtsalt blogija oma kummalise huviga, et mida ikka inimesed oma keha muutmiseks teevad.

Keskuse hubases köögis kohvi rüübates jäin mõtlema sellele, et kuidas oma huvi raames olen sattunud kohtadesse, kuhu ma muidu ei oleks kunagi sattunud. Olen suhelnud väga palju erinevatest valdkondadest inimestega. Alati olen olnud tänulik, et inimesed on jaganud oma teadmisi ja mõtteid.

Bodymodi blogiga alustasin 2014 aasta suvel ja sellest hetkest olen kulgenud mööda põnevat rada. Kunagi ma ei tea, kuhu oma uurimistega jõuan või mis teemadele juhuslikult satun. Ja ma loodan, et lugejatel on ka sama huvitav kui minul.

Sookorrigeerimise teemades proovin veel usinasti uurida ja lugeda enne kui blogis kirjutama hakkan.

