Esimene nendest tattoodest on tehtud umbes 15-16 aastaselt (tätoveerija muidugi mingit vanema nõusolekut vms minult ei küsinud). Teised tätoveeringud tulid suhteliselt väikeste vahedega kohe järgi. Olin noor ja tol momendil olid need tattood minu jaoks lahedad. Aga nüüd, kui sellest on möödas pea 10 aastat, saan aru, et olen oma keha rikkunud tindiplönnidega. Kõik need pildid lähevad ükshaaval üle tegemisele ja loomulikult on see pikk töö ning läheb väga kalliks maksma.

Paneksin südamele nii noortele kui ka vanematele inimestele, et ärge minge tätoveeringut tegema odava hinna peale. Enamasti 99% näitab ära juba hind, kas tegija on hea või mitte. Peale selle ärge minge kindlasti ka mingite kodutegijate juurde selliseid asju tegema sest hügieen on sellise asja juures väga oluline (tätoveerides võib saada igasuguseid haiguseid nt hepatiit jne). Enne uurige hoolikalt tätoveerija tausta, käige konsultatsioonis, rääkige enda ideedest ja mõelge hoolikalt- väga hoolikalt enne kui midagi lasete tätoveerida.

Toon näite enda konsultatsioonist. Mul oli soov alustada enda õlast (see lõvi laadne tribal). Kirjutasin enne erinevatele tätoveerijatele ja enamus ütlesid, et saab ikka ning tule teeme ära (saatsin pildid, et midagi sarnast võiks seda katma hakata). Üksikud kohad kutsusid mu kohale, et oma silmaga pilt üle vaadata ja arutada. Kohale minnes vaadati pilt üle, küsiti minu ideede kohta, näitasin pilte, kuid ega ma ikka kohe aega ei saanud. Saadeti mind tagasi koju, kästi hoolikalt mõelda ja saata palju erinevaid pilte ning seletada veel, et mis, kus ja kuidas. Peale seda, kui olin saatnud palju pilte ja seletusi, siis lõpuks sain aja. Öeldi ka kohe, et pilt joonistatakse ise, et mingit kopeerimist nende poolt ei ole. Mis on ka väga õige. Siis on lootus, et keegi ei kõnni mulle samasuguse pildiga tänaval vastu. Õige tätoveerija ei kopeerigi teise meisti tööd vaid võtab sinult piltide näitel idee ja loob ise tätoveeringu kavandi. Antud salongis, kuhu cover up-i lähen tegema, vaadati kohe üle, et mis teemas tattoo on. Igal artistil on oma teemad, mis on nende jaoks ja selle järgi määrati tegija. Kõike ei saagi osata suurepäraselt ja nii on igas valdkonnas. Näiteks juuksur, kes teeb enda tööd hästi, ei ole maru hea keevitaja.

Ka cover up-iga võib eksida. Kõik tatoveerijad ei oska cover up-i teha. Mul seljale tehti cover-up, mis ka läheb uuesti parandamisele. Hoolega tuleb mõelda, mida oma nahale lasta tätoveerida. Hiljem olukorra parandamine on keeruline.

See STOORI järgneb, sest tätoveeringutest osad on parandamisega poole peal ja osasid hakatakse parandama.

Kui soovid jagada oma cover-up stoorit, siis täpsustava info leiad SIIT.

