Ma võin blogis lõputult kirjutada, et kuidas tuleks valida tätoveerijat ja mida kõike peaks tätoveeringu valimise puhul silmas pidada. Kuid kas see on piisav? Äkki oleks inimestele vaja midagi visuaalsemat? Ja nii ma otsustasingi luua uue rubriigi, mis keskendub tätoveeringute cover-up teemadele.

See rubriik on mõeldud lugejatele, kes sooviksid jagada oma tätoveeringute cover-up lugusid. Tuleb kirjutada väike jutt, mida sooviksite ise lugejatele jagada ning juurde panna selged pildid tätoveeringutest. Enne cover-up ja pärast cover-up. Mina panen kõik ilusti blogisse ja vajadusel parandan.

Mis on asja eesmärk? Kui lugejad jagavad oma horror lugusid, ehk see paneb inimesi rohkem mõtlema. Äkki visuaalselt nähtavad pildid ja kõrvalolev tekst aitab mõista, kuidas võib elu mõjutada valesti tehtud tätoveerija ja tätoveeringu valik.

Kas avalikustada ka tätoveeringu tegijate nimed? Selle otsuse jätan cover-up stoori omaniku enda otsustada.

Kindlasti võiks kirjutada, et kas ja kuidas kehva tätoveering mõjutas igapäevast elu? Kui kerge või raske oli leida cover-up tegevat tätoveerijat? Umbkaudselt, kui kulukaks see protsess kujunes. Milliseid õpetussõnu kindlasti tahaksite jagada jne?

Kogu teema saata lyaurely@outlook.com või siis Ly Aurely  FB postkasti.

See oleks siis nagu blogi ja lugejate omavaheline koostöö tegemaks teavitustööd. Või teha shokiteraapiat, et milliseid käkke vastutustundetud tätoveerijad kokku keeravad. Igatahes mina oleksin väga tänulik, kui oleksite nõus jagama oma horror cover-up stoorisid. Ja ma olen kindel, et ka teistel lugejatel oleks huvitav lugeda. Ehk siis ei tormata esimesse ettejuhtuvasse salongi või kellegi koju saamaks tätoveeringut.

