Milleks astuda korduvalt ämbrisse? Parem kohe ämber pähe tõmmata ja sedasi ringi kooserdada. Tunduvalt mugavam, sest ämbrisse astudes kunagi ei tea, mis solk seal sees on. Lisaks ämber peas aitab hästi s.tarahe vastu. Jeah.

Bodymodi blogi varjuküljed. Eks aastate jooksul on ikka igasuguseid asju juhtunud ja eks neid asju juhtub ka edaspidi. On neid, kes elavad kaasa, ja on neid, kes sajatavad maa põhja. See selleks, lihtsalt tuli tahtmine vahelduseks kirjutada hetke emotsioonidest.

See, et mul ämber peas on, noo see on selline kujundlik näide. Tõesti, eks ka mina oma huvi ja hobi raames astun ämbritesse ning mõni ämber on ikka päris korralik. Vahel ma kirun ja vannun, et noo milleks? Tihti ma ju ise olen nendes ämbrites süüdi, sest julgen teha suu lahti ja viidata probleemidele. Tegelikult on see komme tulnud sellega, et eelnevalt ma mingi periood toimetasin välismaa infosüsteemis ja seal on kombeks inimestele viidata ning suunata. Väismaalased käituvad mõistlikult. Ei ole mingit draamat ja mõnitamist. Aga eestlased on nagu kibestunud vanainimesed. Viitamisega kunagi ei tea, mis jama sealt vastu tulla võib. See selleks, eks näis, mis edasi.

Ja just selle edasise osas olen hetkel natuke segaduses. Ok, tegelikult päris korralikult segaduses. Kunagi tundus, et kogu see bodymodi teema õppimine on tohutult keeruline. Paljudes teemades ma pidin ikka ja jälle loobuda, sest oli liiga palju takistusi. Nüüd äkki on teistsugune probleem. Kuna mu huvi on ju väga laialdane, siis olen jõudnud punkti, kus mul äkki on väga palju valikuid ja ma pean tegema otsuseid – mida võtta, mida jätta, millises järjekorras millele esmalt pühenduda?

2014. aastal panin paika oma eesmärgid ja nendeni jõudmiseks võtsin ajaliselt 5 aastat. Sellest hetkest on möödas kaks ja pool aastat ning see on metsik periood olnud. Ma olen väga palju õppinud ja veel rohkem on õppida. Kui kunagi tundus eesmärgini jõudmine utoopiline, siis nüüd tundub see juba reaalsem. Asjad hakkavad võtma mingit ähmast kuju ja vormi. Lugejatel on seda raske hoomata, sest tegelikult väga palju materjale on mul endiselt blogi tagaruumides (ongi mõeldud nii, et kui jõuan sihini, siis alles hakkan neid asju avalikustama).

Igatahes nüüd ma siis olen siin, ämber peas ja ei tea kuhu joosta? Mis valikud oleksid õiged ja mida ma olen valmis ohverdama? Tähelepanelikumad lugeja on ehk tähele pannud, et minu teekonda oluliselt segab mu tervis. Jah, ilma selle mureta oleksin ma ammu juba seal, kus ma sooviksin. Samas just tänu oma tervise jamale olengi leidnud huvi bodymodi maailma vastu. Aga ma pean koguaeg tegema valikuid ja tervis on see, mis ikka ja jälle seab ette takistusi. Tihti pean ragistama ajusid, et kuidas ikka jõuda oma eesmärkideni. Tervise tõttu ongi mul osad asjad väga pikalt ootel ja pean kannatlikult ootama kuni saan edasi liikuda. Tervise tõttu ma olen ikka ja jälle pidanud loobuma paljudest asjadest.

See teekond on raske, samas tohutult huvitav. Kord ma olen segaduses, et kuhu ma siis lõpuks omadega jõudma peaksin. Järgmisel hetkel on jälle siht väga teravalt silme ees ja usinasti rühin edasi. Ja siis jälle kuidagi sujuvalt valgun väga laiali oma huviga ja ei tea, mida teha ja mida mitte teha. Kord ma jooksen peaga vastu seina ja istun oimetuna maas. Teine hetk leiutan võimalusi, et kuidas ikka sellest seinast jagu saada. Kord ma istun mingi s.tarahe all ja mõtlen, et noo kas ma tõest olen mingi sadomasokas ja naudin sellist jama. Ja kui tekib masendavam periood ja tahaks kõik nurka visata ning loobuda, siis praktiliselt alati ilmub kusagilt keegi, kes annab ootamatult motivatsioonilaksu ja tervisest olenemata on jälle jõudu edasi rühkida.

Eeh, see kirjutis on vist vähe veider ja ehk natuke arusaamatu. Lihtsalt tekkis soov kirjutada sellest, mis just hetkel mõtteis on. Sest kahjuks üks valikutest tähendab seda, et blogimine ja bodymodi teema võib olude sunnil jääda mõneks aastaks varna rippuma ning ma ei ole kindel, kas ma olen valmis seda ohverdust tegema, kuigi teades, et sellest on tulevikus kasu. Mnjah. Või ma ikka suudan kogu valikute vahel leida kesktee, ohh ma ei tea…

