Peale “Kallis (Angelica), sa oled kosunud” kirjutamist seadsin sammud Mäci poole. Tõsi, kirjutisele lisatud burxi pilt ajas isutama ja mulle meenus, et hetkel toimub Mäcis heategevusaktsioon, mis sobib ideaalselt ka blogisse. Uskumatu!

Nimelt Mc Donald`s-ist kleebitavate tätoveeringute ostmisega on võimalik toetada 20-ne haige lapse unistuste täitumist. Saadud tulu läheb fondile Minu Unistuste Päev, mis aitab täita laste unistusi.

Mulle meeldivad erinevad heategevusaktsioonid ja olen üllatunud, et aastate jooksul on bodymodi teemadega otseselt või kaudselt olnud erinevaid heategevusaktsioone ning paaril korral olen saanud anda ka oma väikse panuse. Ja neid kleebitavaid tätoveeringuid soovisin kindlasti oma bodymodi asjade kogusse.

Algselt oli mul plaanis, et lähen lapsega korraks kiiresti Mäcist läbi, ostame need kleebitavad tätoveeringud ja tuleme tulema. Kuid rämpstoidu lõhn hakkas meelitama. Ok, last meelitasid plastikust vidinad, mis pidid meenutama pokemone. Selles osas on kohutav, millise alatu nipiga meelitatakse lapsi rämpsstoitu sööma. Lapsed siblisid mänguasjade vitriini juures.Tegelikult olen ise ka aastas mõned korrad Mäcci läinud just nende mänguasjade pärast. Mänguasi mänguasjaks kuid see toit. Ok, aastate jooksul on asi paranenud ja lasteeinega on võimalik valida tervislikumad variandid.

Lõpuks ikkagi valisime kleebitavatele tätoveeringutele lisaks lasteeine. Selle pisikese rämpstoidu koguse jagasime lapsega sõbralikult pooleks ja isegi seda oli minu jaoks palju. Pisikest burgeri tükikest mäludes jäin mõtlema rämpstoidu sõltuvusele. Miks inimestele meeldib selline toit? Burgeri vahel olev kotlett oli tegelikult kohutava maitsega. Friikad tundusid ka kuidagi kummalised ja väga soolased. Coca-cola oli meeletult magus ja meenutas siirupit. Lapsega vahel harva joome limonaade ning alati tunduvad need meeletult magusad, et on tekkinud komme limonaade veega lahjendada. Mullid petavad selle magususe ära, aga proovige coca-colat, milles ei ole enam mulle. Täielik siirup. Ja inimestele meeldib selline toit ja söövad ennast sellest paksuks? Miks on rämpstoit inimestele nii vastupandamatu?

Aastaid tagasi sattusin nägema selle teema kohta huvitavaid saateid ja hetkel ma ei leia neid üles. Proovin leida ja siis kirjutan teemast edasi.

Mis puudutab neid kleebitavaid tätoveeringuid, siis need mulle kui ka lapsele kohe meeldisid. Valikus oli kolm komplekti ja ühes komplektis on 3 pisikest kleebitavat tätoveeringut. Komplekti hind 1.50. Kujunduselt väga nunnud ja armsad. Hetkel on need ühed nunnumad mu kleebitavate tätoveeringute kogus. Jah, aegade jooksul on mulle kogunenud paras hunnik kleebitavaid tätoveeringuid. Peaks kõik sahtlinurkadest kokku kraapima ja pilti tegema.

Igatahes jah, kui soovite heategu teha, siis ostke Mäcist kleebitavaid tätoveeringuid. Asi kestab novembri lõpuni ja infot veel eesti-staarid-postitavad-heategevuslikke-tattoo-pilte-haigete-laste-heaks

