Mina nimetan bodymodi jõuludeks seda, kui inimestele kingitakse või inimesed endale kingivad jõuludeks tätoveeringuid, iluauke, muid keha muudatusi, iluaukude ehteid või venitatud kõrvaaukude ehteid. Eesti inforuumis ma ei ole aastate jooksul seda teemat näinud, kuid erinevates välismaa FB gruppides on see teema alati olemas olnud. Tavaliselt jõulude ajal inimesed näitavad jõuludeks saadud bodymodisid või ehteid.

Eelmisel aastal olid mu esimesed bodymodi jõulud. Ammu olin soovinud septumi iluauku ja “inner conch” iluauku. Nii ma otsustasin need endale jõuludeks kinkida. Kuna teadsin, et nõelaga torkivat jõulumeest ei saabu, siis pidin jõulukingi ise endale organiseerima. Tellisin jõuludeks vajalikud ehted ja asjad. Teadsin täpselt, et kuidas mida tuleb teha ja kogu protsess kulges ladusalt. Nii ma siis jõulupühade ajal augustasin ennast. Ütleme nii, et omamoodi jõulupühad ehk siis tõelised bodymodi jõulud. Nüüdseks on mul need iluaugud olnud aasta ja mingi aeg proovin nendest pikemalt kirjutada.

Ja kui sellel aastal jõulud lähenesid, siis hakkasin vaikselt mõtlema, et mida huvitavat pühade ajal teha. Bodymodi asjade nimekiri on mul parasjagu pikk, kuid seal nimekirjas on väga palju asju, mida Eestis ei tehta. Samuti pühade ajal ka kõik iluaugustajad ja tätoveerijad puhkavad. Lõpuks miskit ma ikkagi välja mõtlesin ja valmistusin bodymodi jõuludeks. Aga juhtus nii, et ma jäin täpselt pühade alguses korralikult haigeks. Kusagilt suutsin üles korjata gripiviiruse ja pühad möödusid voodis inisedes ja nuttes, sest enesetunne oli kohutav. Bodymodi mõtted lükkasin heaga peast välja. Nimelt haigena ei tohi teha ei iluauke, tätoveeringuid ja ega ka muid keha muudatusi. Selleks peab inimene olema täiesti terve.

Tegelikult ka peale iluaukude või tätoveeringute saamist tuleks olla hoolikam, et mitte haigestuda. Seda ma räägin oma kogemustest. Eelmisel aastal pühade ajal saadud iluaugud paranesid ilusti ja kõik oli korras. Siis korjasin kusagilt üles gripiviiruse ja kui haigeks jäin, siis kohe hakkasid probleemid iluaukudega. Mõlemad iluauagud läksid paiste ja tekkis põletikuline protsess. Küll ma puhastasin ja nägin vaeva, aga paremaks asi ei läinud. Olin praktiliselt kuu aega haige ja iluaukudega sellel perioodil oli palju probleeme. Lõpuks kui sain terveks, siis kohe kadusid probleemid iluaukudega. Õnneks peale tätoveeringute saamist ma ei ole haigestunud ja ma ei taha mõeldagi, kui hulluks võib siis asi minna.

Igatahes jah, sellel aastal bodymodi jõulude teema nurjus. Ehk uuel aastal jõulude ajal lõpuks tuleb ka jõulumees, kes vitsa asemel kasutab nõela…unistada ju võib.

Ahaa, aga mis moodustis on postituse esimesel pildil?

Enne jõule ma nägin unes sarvi ja nii ma meisterdasingi sarved. Tegelikult on sellel asjal ka mingi nimi, mul ei tule hetkel meelde. Aga selliseid asju tehakse. Peakaunistus sarvedega. Detsembris sotsiaalmeedias jäi päris palju sellist asja silma. Kuidas neid teha? Tuleb võtta peavõru, maalriteipi, traati, paberit, prügikotte, liimi, kusntlilli (neid ma alles otsin), muid vidinaid – kõik keerata kokku ja ongi valmis. Lapsega terve nädala jagu saime sellist nalja nende sarvedega, et kõhulihased olid valusad. Laps oli nõus isegi paruka pähe panema, et ma saaksin vaadata, et mida oleks vaja muuta jne. Ehk kunagi saan selle asja valmis, kui lõpuks leian kunstlilled, mis mulle meeldivad.

15621666_1159637334083975_3457769332619610364_n

Aga nii kohutavaid jõulupühasid ei olegi mu elus varem olnud. Gripp on üks kole elukas ja ma ei kujuta ettegi, kuidas ma ennast uuesti jalule saan. Ohjahh…

