Uuel aastal uue hooga. Millest siis kirjutama hakata? Uurisin vana blogi ja uurisin selle blogi tagaruume ning avastasin, et mul on endiselt paras kaos. Mingist otsast pean seda kaost harutama hakkama ja mõtlesin teha enda jaoks nimekirja, et millest ma lähiajal proovin kirjutada? Ja lugejatel ka hea kiigata, et mida tulevikus siit blogist leiab.

Kõige rohkem on mul kirjutada juuste teemadel, sest tõesti aastate jooksul ma olen oma juustega teinud igasuguseid vigureid.

Afropatsid – mul on olnud korduvalt afropatsid, nii tavalised kui ka senegal twist (kahe salguga keerupatsid). Kogemused, plussid ja miinused.

Juuksepikendused – mingi periood katsetasin erinevaid juuksepikendusi (micro-loop, clip-in, teip-in, üks meetod veel). Juuksepikendustest on tegelikult väga palju kirjutada (pikenduste materjal ja kvaliteet, erinevate kinnituste plussid ja miinused).

Juuste värvimine – juuste blondeerimine poe blondeerijatega, sinised juuksed, valged juuksed, mustast valgeks värvimise tagajärg (rikkusin juuksed ja asi lõppes poisipeaga), pool pead must ja pool pead valge (üks suurimaid ämbreid minu juuste värvimise ajaloos), valgusega muutuv juuksevärv ehk müstiline violetne, pastellsed juuksed, minu juuste värvimise/toonimise tehnikad jne.

Juuste lõikused – undercut, sidecut, hair tattoo (plussid – miinused ja kogemused).

Kuidas saada juuksed kiiremini kasvama?

Kuidas hooldada blondeerimisega rikutud juukseid?

Nii et lähiajal tuleb palju juuste teemalisi kirjutisi.

Kindlasti võtan luubi alla oma tätoveeringud. Tätoveeringute saamise lood, paranemise kogemused, kuidas ajaga on tätoveeringud muutunud, kuidas hooldada tätoveeringuid, lasereemalduse kogemus, kuidas teadmatusest sain oma nahale korduvalt copi-paste tätoveeringud jne.

Kõrvaaukude venitamisest ma olen siin blogis põhjalikult kirjutanud, kuid kirjutan ka oma teekonnast, et kuidas minul kulges kõrvaaukude venitamine.

Iluaukudest tuleb ka juttu. Püstolmeetodi kogemus. Septumi iluaugu kogemus. Kõrva kõhres iluaukude paranemine ja probleemid. Dimple piercing ehk iluaugud põskedes (kõige keerulisemad iluaugud üldse). Iluauk nabas ja selle tulemusena kole arm. Milliseid vigu võib teha ise oma keha augustades (minu kogemused)?

Skarifikatsiooni kogemus. See on midagi, millest ma ei olegi siiani midagi maininud. Samas see oli selline pisike ja seda enam ei ole näha, kuid kuna ma olen seda teemat õppinud, siis saangi välja tuua, et miks tulemus ei jäänud püsiv. Lisaks on mul ühe armiga kogemus, mis on väga sarnane skarifikatsiooni kogemusega.

Kui ma need teemad ühele poole saan, siis on plaan edasi liikuda teemadeni, mis on tegelikult minu kirg. Ilukirurgia, skarifikatsioonid, kõrvade kuju muutmine, skin branding, naba ja nibude eemalamine, silmamuna tätoveeringud jne. Ehk siis sukeldun tegelikku bodymodi maailma. Maailm, milles ma igapäevaselt surfan ja mida järgemööda õpin ning uurin, kuid millest ma blogis siiani kirjutanud ei ole.

Kindlasti on mul plaanis veel erinevad bodymodi kogemused. Kuid kuna enamikke nendest Eestis ei teostata, siis tuleb heita pilk ja oma keha välismaale. Iseasi, kas ma seda just 2017. aastal jõuan teha. Aga kindlasti mingid kogemused sellel aastal tulevad.

Ja muidugi ma üritan blogis harutatada lugejatele oma elust miskit. Et kes ma selline olen, miks ja kuidas on mul tekkinud selline kummaline huvi, kas minust saab iluaugustaja või tätoveerija, millised on minu tuleviku visioonid jne. Kindlasti tuleb üks kirjutis “enne” ja “pärast” ehk kui palju olen välimuselt muutunud.

Lisaks on mul olemas veel lugejate tellitud teemad ja üritan nendeni ka kuidagi jõuda.

Ja oioi, ma olen täiesti ära unustanud selle, et tegin ju ühel korral veel küünelaki kuhilaid (see oli siis juba komas sellelaadne katse) ja sellel korral olid augud ka kuhilatsest läbi 😀

Mis seal ikka, võimlen sõrmed lahti ja hakkan usinasti trükkima 😀 Jeerum, ei teagi millisest otsast peale hakata 😀

