Tätoveeringute teemalisi postmarke on maailmas vähe ning minu jaoks on iga leitud tätoveeringu teemaga postmark nagu kullatükike. Ja sellel korral tutvustan uusi kullatükikesi, mis minu tätoveeringute teemalisse postmargikogusse jõudsid.

20170321_104246

Tegemist on Samoa saare postmarkidega aastast 1981. Need margid on minust natuke vanemad, kuid väga heas vormis. Postmarkidel on teemaks samoa tätoveeringud. Selles osas on väga huvitav, et 1981. aastal sellisel viisil tutvustati maailmale samoa tätoveeringuid. Postmarkidel on näha tätoveerimise tööriistad, tätoveerimise protseduur ja tätoveering lõpptulemusena. Tänu postmarkidele jõuame tätoveeringute ajalukku ja samoa tätoveeringuteni. Samoa tätoveeringutest on vähe räägitud/kirjutatud ja ekslikult võib neid segi ajada maoori ja polüneesia tätoveeringutega. Hetkel ma ei hakka asjast pikemalt kirjutama, panen videod ja lugejad saavad ise tutvuda.

Tagasi tulles tätoveeringute teemaliste postmarkide juurde, siis mul on väga hea meel, et siiani olen postmargid Eestist leidnud. Lihtsalt kuidagi tore tunne on. Iga paari kuu tagant olen hoolega kamminud läbi Eesti postmargituru ja sedasi need postmargid vaikselt leidnud. Ütleme nii, et see otsimine on tegelikult omaette ooper. Mingi nimekiri, mingid kindlad kohad ja siis sedasi otsid ning uurid. Ja alati lõpuks miskit leides on tunne, nagu oleks les teab mis varanduse leidnud. Kannatlikkus viib sihile.

Järgmised postmargid tulevad juba välismaalt ja kui need kohale on jõudnud, siis kindlasti näitan lugejatele ja vaatame, kuhu põnevasse maailma siis satume.

