Mõtlesin, et prooviks midagi uut. Afropatse olen endale küll ja küll pununud, aga tekkis soov katsetada juba valmis punutud afropatse, mis kinnitatakse juustesse. Mõeldud tehtud. Kolasin internetis ringi ja jäin oma patse ootama. 18 päeva hiljem saingi õhinalt pakikest avada ning lagedale ilmusid ilusad ja HAISEVAD ombre afopatsid. Pakendit uurides selgus, et need tulid otse Hiinast.

20170322_174445

Aastate jooksul olen pakke avades ikka igasuguste üllatuste osaliseks saanud. Eks see ongi see internetist ostmise teema, et kui ise näha ja katsuda ei saa, siis pakki avades on alati üllatusmoment. Vahel hingad kergendusega, et asi ongi selline nagu oli pildil. Või siis kirud ja tatistad, sest asi on ikka väga mööda ja ei kõlba kuhugi.

Kunagi sain 30 pakki patsimaterjali. Tehing oli väga hea, oksioni süsteemis ostsin ja kogu hunniku maksumuseks tuli vaid paar eurot, sest peale minu mitte keegi ei soovinud neid osta. Kohati olin pettunud, sest ootasin põnevat oksioni elamust. Tegelik väärtus oleks olnud üle 100 euri. Käisin sellel hunnikul järgi ja siis mainiti, et need materjalid on tühjas korteris seisnud. Kodus võtsin mõne paki lahti ning vastu tuli kopitanud maja lõhn. Kuigi matrejalid on pakendites, siis ikkagi oli lõhn kuidagi külge jäänud. Õnneks peale pakendist välja võtmist paari päevaga see lõhn kaob. Mida ma selle hunnikuga peale hakkan, küllap seda aegade jooksul blogis ka näete.

Ühel korral ostsin interneti teel kiiruga paruka. Muidugi peale paki avamist tahtsin kohe pähe proovida. Tundsin mingit lõhna, mis meenutas vanainimese lõhna (nagu vanadekodus on). Uuesti müügikuulutust vaadates märkasin, et asi on kasutatud. Ok, pesin seda sünteetilist parukat ja alguses kadus see lõhn ära, kuid mingi aja möödudes oli see lõhn tagasi. Võeh. Õppetund – kasutatud parukaid vist ei tasu osta.

Keemilised lõhnad, see on tegelikult tavaline asi. Üldiselt pesen parukaid ja juuksepikendusi enne, kui hakkan nendega edasi mässama. Kunagi ju ei tea, milliseid kemikaale on nende tootmisel kasutatud ja mis on veel materjali küljes.

Sellel korral õhkus mulle vastu lauda lõhn. Tõsiselt vänge lauda lõhn. Ma ei tea, tundub veider. Samas ehk mingi kemikaal lõhnab sedasi. Mis siis ikka. Peale paki avamist tuli patsid leotada ja pesta. Õnneks see kohutav lõhn kadus. Jesss. Muidu patsid on hästi pehmed ja mõnusad. Värvus on selline nagu oli müügipiltidel. Natuke karvased, aga ehk peavadki sellised olema.

Tellimisel olin kahtlevad seisukohal, et mitu pakki peaks tellima. Tahtsin vaid poole pea jagu ja tellisin 2 pakki ehk kokku 40 patsi. Hetkel tundub, et oleks pidanud tellima rohkem. Pole hullu, materjali kodus on, et saan miskit juurde teha. Samas alati ongi keeruline hinnata, et palju peab midagi tellima. Patside jaoks kulub 5-6 pakki patsimaterjali. Patside tellimisel vist peaks ka umbes sedasi arvestama? Samas igas pakis on patside kogus erinev. Noo saa siis aru, et pallju on vaja. Samas patside osas tuleb veel tähele panna, et kas on ühe otsaga patsid või kahe otsaga patsid. Juuksepikendustel peab arvestama pikkust ja kaalu. Paras peavalu.

Kuidas need valmis punutud afropatsid pähe saab?

Selleks on erinevad võimalused. Punutakse väikesed kalasabad ja patsid kinnitatakse kalasabade külge. Teine võimalus on patsid kinnitada salkude külge. Kui olen asja katsetanud, siis kirjutan kogemustest. Ega ma hetkel ka veel täpselt ei teagi, kas ja kuidas ma need endale pähe topin, sest selliste patsidega puutun kokku esimest korda.

Juba õudusega mõtlen järgmisele pakile, mis peaks ka lähiajal Hiinast saabuma. Ei tea mis üllatus mind siis ees ootab… kahtlustan, et saan mingi kahtlase nuustiku 😀

