Tegelikult esimest korda puutusin kosmeetikuga kokku Ilumessi külastades, kui sain aparaadipõhise näohoolduse osaliseks. Privaatsusest ja protseduuri nautimisest oli asi väga kaugel, sest kõik toimus messimelus külastajate pilkude all. Seega nüüd ma tõesti elus esimest korda külastasin kosmeetikut salongis ja muidugi tahaks jälle kogemusest pajatada.

Näonahaga mul hullult probleeme ei ole esinenud ja siis pole olnud otsest vajadust kosmeetiku külastamiseks. Kuid vanuse saabudes aeg teeb oma töö ja aina enam on tunda, et näonahk vajaks professionaalsemat lähenemist. Ning mind huvitavad erinevad iluprotseduurid. Võimalusel soovin omal nahal kogeda ja siis vaadata, et millised on tulemused. Ehk siis kogeda seda, et mida ilu nimel tehakse. Kuid alati, kui olen kosmeetiku külastamise plaani võtnud, siis lõpuks olen loobunud, sest ei julge kellegi hoolde oma näonahka usaldada.

Minu usalduse võitis kosmeetik Evelin oma blogiga. See blogi jäi mulle juba ammu silma ja just seoses sellega, et blogija on keskendunud ilutoodete koostisosadele ja toodete ohutusele. Ilublogijad kirjutavad toodetest ja kogemustest, kuid mitte keegi ei vaevu mõtlema, et mis toodetes sees on ja kas tooted ikka on inimkehale ohutud. Sedasi ilublogijad endale teadmata reklaamivad oma blogides tooteid, mis tegelikult ohustavad inimeste tervist. Ja tasuks saavad oma kehale ohtlikke tooteid. See selleks. Igatahes seda blogi avastades olin meelivalt üllatunud, et meil ikka on blogijaid, kes kiikavad usinasti toodete sisse.

Kui Evelin tööpostile asus ja uue kodulehe tegi, siis teadsin kohe, et vot seda kosmeetikut soovin kindlasti tulevikus külastada. Jällegi just koduleht andis minu jaoks olulist infot, et kosmeetik on keskendunud leidmaks inimestele ja keskkonnale ohutumaid tooteid, samas et need tooted oleksid ikkagi tõhusad. Inimesed ei oksa vist ette kujutadagi, kui palju tegelikult ilumaailm keskkonda reostab. Ja nii ma astusin rahuliku südamega salongi ja usaldasin oma näonaha kosmeetiku hoolde.

Aga asun esimese kosmeetiku külastamise mulje juurde.

Kuigi salong oli koduselt hubane ja taustaks oli rahustav muusika, siis ikkagi olin korralikult pabinas. Näo piirkond on alati olnud minu privaatne tsoon ja noo ei kipu inimesi sellesse tsooni ligi laskma. Ja väga harjumatu oli see, et äkki oli võõras inimene nii lähedal näole ja usinasti toimetas näonahaga. Proovisin kuidagigi harjuda. Võimalik, et mind on ära rikkunud meditsiinilised analüüsid, mida olen tervise tõttu meeletutes kogustes pidanud kogema. Harjunud ju sellega, et asi tuleb kuidagi ära kannatada ja vähesed analüüsid on olnud meeldivad. Aga siis jäin mõtlema, et kosmeetik ju teeb oma tööd ja ma peaksin tegelikult asja nautima. Õnneks vaikselt harjusin ja lõpuks hakkasin toimuvat nautima.

Kõige nauditavaim oli näomassaaž. Vot sellist asja tõesti soovitan! Kodus olen ikka ja jälle teinud endale näomassaaži, kuid siiani ei ole see nii tuntavalt tõhus olnud. Ise tehes ei ole püsivust ja mudimine on pigem tüütu kohustus. Igatahes minu näolihased mõnulesid kosmeetiku sõrmede all. Kohe oli tunda, et lihastes kadus pinge ja peale protseduure oli selline ülimõnus lõõgastunud tunne. Kodus isegi laps mainis, et ma näen kuidagi hea näoga välja. Massaaži osas tunnetasin nahaga kosmeetiku tööd ja sain paar massaaži võtet juurde, mida enne ei teadnud ja nüüd saan usinasti ise oma näonahal katsetada.

Muidugi näonaha mehaaniline puhastamine oli vähe valusam hetk. Jah, kodus ise ei tohiks punne pigistada, aga aegajalt olude sunnil on seda ikka ette tulnud ja olen katsetanud kosmeetikute töövahendeid. Keegi võõras punnide kallal toimetamas, see tundus minu jaoks kuidagi, eeem, naljakas ja tunduvalt valusam. Kuid valu tasub ära kannatada, sest asja tehakse õigesti. Nii et ei tasu karta, asi on seda väärt. Ja ma sain lõpuks lahti ühest miiliumist, mis aastaid häirivalt silma all kükitas.

Igatahes ma jäin kogemusega ülirahule. Kasutatavate toodete osas ma isegi ei muretsenud, sest teadsin, et kosmeetik on selles osas hästi hoolas. Ja kindlasti tänu sellele kogemusele julgen edaspidi veel võõraid oma näonahale ligi lasta. Tegelikult kosmeetikut külastasin selleks, et saada ühe protseduuri kogemus – näonaha keemiline koorimine ehk näonaha happekoorimine. Sellest kogemusest ja tulemustest kirjutan 1-2 nädala möödudes.

Üks asi veel muutis kosmeetikuga kohtumine huvitavaks. Kohtusid kaks blogijat, kes on lugenud üksteise blogisid. See on blogimise maailmas üks põnevamaid teemasid. Vahel harva olen kohtunud blogijatega, kelle blogisid ise loen ja tõesti väga huvitav on lõpuks tutvuda blogijaga reaalselt. Kohati on tunne, nagu kohtuks juba vana tuttavaga. Ja samas on natuke veider tunne, sest reaalselt ju tegelikult ei ole tuttavad. Minu enda jaoks on alati keeruline kohtuda oma blogide lugejatega. Blogisid kirjutades ju tundub, nagu kirjutaks endale. Vahel on väga raske aduda, et tegelikult ikkagi on veel inimesi, kes kirjutisi tõesti loevad. Ja siis blogi lugejaga kohtudes tekib selline kummaline kohmetuse tunne, nagu oleksin inimese ees alasti, sest inimene on ju tänu blogile tuttav mu mõtete ja arvamustega. Vahel olen niisama mures, et ei tea millise mulje ma olen lugejatele jätnud. Kas torisev, virisev, kaagutav mõrd või lihtsalt veidrik oma kummalise huviga? Igatahes, see on selline põnev teema, millest tulevikus peaksin ka kirjutama, et tutvustada lugejatele blogimise maailma.

Lugejatele kindlasti soovitan kosmeetiku külastamist. Kosmeetik oskab hinnata näonaha seisukorda ja vastavalt sellele valib tooted ja protseduurid. Kui näonahaga on probleeme, siis kindlasti tasuks seada sammud kosmeetiku juurde, ehk leitakse murele lahendus. Tulemuste saamiseks tuleb regulaarselt kosmeetikut külastada. Ja kui ei ole nahaga probleeme, siis saab erinevate protseduuridega näonahka turgutada ja nooruslikumaks muuta. Lisaks kosmeetik oskab anda juhiseid, et kuidas näonahka edaspidi hooldada. Tänapäeval on väga palju infot ja tooteid, et mida kõike peaks või tuleks teha. Samas ise tehes võime eksida ja kasu asemel teeme kogemata oma näonahale kahju.

Vot siis selline tore kogemus ja Kosmeetik Evelyn Velströmi kindlasti julgen soovitada!!!

