Hetkel jumestamise maailmas seigeldes tekkis tõsine huvi, et mis asi on mineraalkosmeetika ja kuidas sellega meigitakse. Eelnevalt midagi põgusalt olin kuulnud, et on mingid puudrid ja värvipigmendid. Tundus, et see on midagi teistsugust võrreldes tavakosmeetikaga. Teemaga tutvumiseks käisin Bellapierre workshop`il.

Tegelikult on hämmastav, kuidas üks asi viib teiseni. Tegelikult nägin ammu Bellapierre uudiskirja oma postkastis. Kuna see teema sellel hetkel huvi ei pakkunud, siis sinna see kiri jäigi. Aga nädalaid hiljem sukeldusin jumestamise maailma ja peale Make-Up Studio jumestamiskoolitust meenus, et oot, midagi huvitavat oli ju postkastis. Asja uurima hakates rõõmustasin, sest Bellapierre filosoofia ja konseptsioon ühtisid minu vaadetega.

Nimelt ma olen korduvalt blogis viidanud ilutööstuse pahupoolele. Et me kasutame palju igasuguseid tooteid, mõtlemata sellele, et nendes toodetes on koostisosasid, mis osteselt või kaudselt võivad ohustada meie tervist ja keskkonda. Peaksime hoolikamalt uurima, et mida tegelikult oma kehale määrime. Kuid kuna tooteid on nii palju, siis on suhteliselt aeganõudev ja tüütu ise uurida iga toote kohta. Lihtsam on see, kui tead täpselt, et vot see ja see on kehale ohutu/ohutum. Seega põhjusega tasub vaadata mineraalkosmeetika poole. Kuid isegi siis tasuks uurida, et kui palju mineraale tootes on. Vahel võib juhtuda seda, et mineraalkosmeetikas on väga väike kogus mineraale ja enamus on muud koostisosad, mis jällegi võivad olla ohtlikud. Selles osas võib Bellapierre mineraalkosmeetikat usaldada, sest tooted on 100% mineraalse koostisega. Soovitan infoga tutvuda!

Igatahes minu ilutoodete foobia andis rohelise tule ja nii ma workshop`ile uudistama läksingi. Workshop oli informatiivne. Sain infot toodete kohta, modelli peal näidati toodete kasutamist ja lõpuks sai ise ka kõike proovida. Teemaks tuli ka ilutoodete ohutus ja et tegelikult ikkagi naised väga vähe pööravad sellele teemale tähelepanu. Ega minagi varem sellele ei mõelnud, kuni sattusin ilutööstuse telgitagustesse kolama ja sain ilutoodete foobia.

Muidugi põnevaim osa oli toodete proovimine. Alguses oli kogu asi minu jaoks natuke segadust tekitav. Tõesti mineraalkosmeetikaga jumestuse tegemine on natuke teistsugune. Enamus tooteid on ju pulbri kujul ja kasutada tuleb erinevaid pintsleid. Ja kuna ma alles hiljuti hakkasin jumestamise maailmaga tutvuma, siis tegelikult tundsin ennast uppuva kassina. Paari nädalaga olin natuke liiga palju infot jumestamise kohta ammutanud ning peas oli koos paras pudru ja kapsas.

Esmane mulje oli kahtlev. Pintseldasin ja pintseldasin, aga nagu tulemust ei näinud. Eks ma eelmistel päevadel olin usinasti jumestamist õppides harjunud paksema meigikihiga. Siis saingi aru, mille tõttu mineraalkosmeetika on eriline. Tooted pintseldatakse naha sisse/peale (ma ei oska seda teisiti seletada) ja tulemuseks jääb õhkõrn tooniv kiht. Ja aina rohkem hakkas kogu teema meeldima. Kohati tundus meigipõhja tegemine lihtsam, sest tegelikult piisab vaid kreemist/primerist ja mineraalpuudrist.

Ühel näopoolel proovisin BB kreemi ja mineraalset jumestuspõhja ning sellel poolel oli minu jaoks katvus parem. Ainult mineraalse jumestuspõhjaga pool oli loomulikum ja samas jumega. Silmameigi puhul tuli värvipigment pintsliga tupsutada silmalaule. Minu lemmikuks sai lainerijoone tegemine. Laineripintsel korraks kasta vette ja siis värvipigmendi sisse ning ongi lainerijoon. Samuti mulle meeldis see, et värvipigmente saab kokku segada ja luua uusi toone. Seda usinasti katsetasin ja sain edaspidiseks ideid. Lisaks sama pigmenti saab kasutada nii silmadel kui ka huultel. On võimalik teha värvilisi ripsmetušše. Ütleme nii, et mängumaa on piiritu.

Igatahes oli väga huvitav õhtu järjekordselt peeglisse vaadates.

Aga kogu selle õhtu jooksul olin vaimustatud ühest tootest – Exfoliating Facial Peel. Saime seda käeseljal proovida ja see oli tõsine ehmatus. Toodet tuli masseerivalt nahale kanda ja siis äkki hakkasid tekkima sellised eriti jõhkrad rullid. Surnud nahk koorus õrnalt maha. Enda teada ma nagu just enne pesin ennast ja tegelikult oli üllatav näha, et isegi peale pesemist rullus selline kogus surnud nahka. Terve järgneva nädala silitasin oma käeselga, sest see oli nii mõnusalt pehme ja sile, ning kohati oli kahju, et seda toodet näol katsetada ei saanud. Ma olen kindel, et näonahale teeb see toode imet ja tõesti on oma hinda väärt (osalejad said toote soetata tunduvalt odavamalt). Ja noo ma ei saa mainimata jätta, et siiani on see  vist olnud kõige kallim toode, mida minu nahk tunda on saanud.

Peale workshop`i  unustasin, et mul on jumestus näol, sest ma ei tundnud seda. See on minu puhul väga hea näitaja. Samuti mu nägu ei muutunud jumestusega kortsulisemaks (asi, mis mind tihti kummitab). Laineri ja lauvärvi osas tundus, et õhtu jooksul miskit ikkagi pudises, sest enne meigi eemaldamist terve nägu sillerdas (aga ehk ma panin värvipigmenti liiga palju). Ripsmetušši eemaldades ei hakanud silmad kipitama (asi, mis mul tihti juhtub).

Lõppkokkuvõttes jäin väga rahule esimese mineraalkosmeetika kogemusega. Ja kindlasti tulevikus soetan mõned värvipigmendid, et katsetada midagi huvitavat. Jumestuse osas hetkel jään Make-Up Studio vahapõhjale truuks (sellest kirjutan eraldi).

Kui tekkis huvi, siis soovitan külastada Bellapierre kontorit. Täpselt juhendatakse ja selgitatakse, et mis ja kuidas. Mineraalkosmeetikaga jumestamine vajab eelnevat infot, et mis tooted ja mis pintslid ning mis töövõtted. Ma ei hakanud blogis asja põhjalikult lahti seletama, sest info oli minu jaoks veel liiga uus ja ehk kogemata annan edasi vale info. Tegelikult Bellapierre kodulehel toodete kirjeldustes on ka väga palju kasulikku infot olemas.

Bellapierre koolituskeskus korraldab erinevaid koolitusi. Workshop on selline hea algus teemaga üleüldiseks tutvumiseks. Tasub jälgida nende FB lehte, et millal toimuvad workshop`id ja registreeruda (Tallinnas 06.04 ning 26.04). Osalejatele on tooted soodsamalt. Kindlasti võib tunduda, et tooted on kallid võrreldes tavatoodetega. Samas on garanteeritud, et need tooted on ohutud ning tegelikult jätkub neid pikaks ajaks. Müügil on erinevad komplektid, kus on kõik vajalik olemas (tooted ja pintslid).

Nii, ja mida ma järgmiseks uurin või kogen 😀

 

