Käisin Bellapierre tasuta jumestamise minikoolitusel ja kirjutan sellest, et mida õppisin mineraalkosmeetikaga jumestamise kohta. Kirjutamisel lähtun sellest, kuidas jumestaja tegi mulle jumestuse kasutades Bellapierre tooteid.

Nagu ikka, alustuseks tuleb näonahk puhastada puhastuspiimaga ja toniseerida toonikuga. Näiteks kui tean, et ees on ootamas hoolduspotseduurid või jumestamise teemad, siis lähengi kohale ilma meigita puhta näonahaga. Kreemi muidugi kasutan. Sedasi saab aega kokku hoida ja kiiremini asuda asja juurde.

Nahale tuleb kanda primer. Seda kulub hernetera suurune kogus ja kanda probleemsetesse kohtadesse (kortsukesed, suuremad poorid, kuivad kohad jne). Oodata 4-5 minutit. Primer aitab muuta naha siledamaks, et jumestus oleks veatum. Kindlasti primerite hinnad võivad tunduda soolased, aga oma kogemustest tean öelda, et tõesti primeri kasutamine aitab luua ühtlasema ning veatuma jumestuse ning kuna primerit tuleb kasutada imepisike kogus, siis seda jätkub pikaks ajaks.

Kui primer on kuivanud, siis järgmiseks tuleb võtta meigibaas Makeup Base. Meigibaas kanda sõrmede või pintsliga nahale varjamaks tumedaid ja/või punetavaid kohti. NB! Tootesse ei tohi minna sõrmedega sisse. Toodet võtta puhta spaatliga või pintsli tagusega või millegi muuga ning alles sealt võtta toodet sõrmedega või pintsliga. Inimesed teadmatusest kipuvad tooteid reostama. Tasuks ikkagi sellele tähelepanu pöörata ja hoida tooteid võimalikult puhtana.

Minikoolitusel kasutati jumestamisel BB kreemi, et saaksin kogeda täiskomplekti. Tulemus oli katvam samas ikkagi väga kerge (näos jumestust ei tunne). Üldiselt igapäevase jumestuse tegemiseks piisab meigibaasist ja mineraalsest jumestuspõhjast.

Ja nüüd tuleb minu lemmikkoht. Mineraalse jumestuspõhja peale kandmine. Mineraalset jumestuspõhja toone saab vajadusel kokku segada. Paratamatult näonaha värvus võib näiteks aastaaegadel muutuda ja siis on hea, kui saab ise kokku segada omale sobiliku meigipõhja tooni.

Mineraalne jumestuspõhi raputada kaane sisse, võtta puudripintsel ja teha ringjaid liigutusi kaane sees. Siis koputada pintsli tagumise osaga vastu lauda, et puuder läheks puudripintsli sisse ja siis hakata kandma nahale näo keskelt väljapoole. Jumestuspõhi tuleb pintseldada naha sisse/peale, et jääks selline õhkõrn tooniv kiht. Kui eelnevalt on harjutud tegema katvamat jumestust, siis alguses võib mineraalne jumestus tunduda harjumatu. Vähemalt minu puhul oli küll alguses nii.

Pintslite osas oli mu ka üks küsimus, et kas mineraakosmeetikat soetades peab kindlasti ostma samad pintslid või saab kasutada ka teisi pintsleid? Üldiselt on nii, et tasuks osta sama brändi tooteid ja pintsleid, sest tootjad on ju tootmisel lähtunud sellest, et tooted sobiksid omavahel kokku ja pintslid annaksid head tulemused tooteid kasutades. Muidugi võib kasutada ja katsetada teisi pintsleid, kuid kas alati saab sama häid tulemusi, mis sama brändi pintslitega, see on küsitav.

Peale meigipõhja tegemist tuleb kontuurimine ja hailaitimine. See on teema, millest peaksin tulevikus pikemalt ja laiemalt kirjutama, samas internetist leiab kõik vajalikud skeemid, et kuhu mida tuleks panna. Kontuurimisega lükatakse soovitud näoosad tahaplaanile ja hailaitimisega tuuakse soovitud näoosad esiplaanile. Kontuurimisel tuleb jälgida, et oleks hästi hajutatud jumestuse sisse, muidu jäävad imelikud randid ning ebaloomulik jumestus.

Põsepuna nagu ikka, tuleb kanda põsesarnadele suunaga kõrvade poole. Jällegi jälgida, et oleks hästi hajutatud. Mina näiteks pole siiani põsepunaga sõbraks saanud. Kasutan väga harva ja siis ka õhkõrnalt. Ja praktiliselt alati, kui mulle on jumetus tehtud, siis ikkagi lõpuks võtan ja hajutan põsepuna ning kontuuri leebemaks. Lihtsalt minu jaoks tundub põsepuna olevat liiga palju ja jätab liiga võltsi tulemuse. Ja vaadates tänaval naisi, siis mõnikord jääb silma, et kontuurimine, hailaitimine ja põsepuna on jätnud kokku väga ebaloomuliku tulemuse. Jumestus peaks ikkagi rõhutama ilu.

Edasi kulmud. Kuna olen harjunud kasutama kulmuvahasid ja kulmugeele, siis minu jaoks on väga harjumatu kasutada kulmuvärve puudri kujul. Jällegi mineraalkosmeetika puhul on hea, et tooteid saab kombineerida ja näiteks kulmudel saab kasutada kontuurimise komplekti. Kulmupintsliga kanda kulmudele. Kasutada erinevaid toone, et anda kulmudele iseloomu ja mitte kasutada tumedat tooni kohe massiivselt kulmude alguses. Kuigi ma olin rahul jumestaja tehtud kulmudega, siis ikkagi lõpuks käisin kulmud geeliga üle ja sain enda jaoks rahuldava tulemuse. Ehk siis erinevaid tooteid kombineerides on võimalik saada häid tulemusi ja tasub mõelda raamist välja.

Huulte osas on mängumaa piiritu. Kasutades mineraalseid värvipigmente on võimalik saavutada erinevaid toone koos huulepulkadega jne.

Edasi silmade värvimine. Silmalaugudele tuleb kanda meigibaas, mis aitab mineraalsel värvipigmendil kinnituda ning tulemus jääb intensiivsem. Värvipigmenti raputada korgi sisse, kus saab ideaalselt ka erinevaid toone kokku segada. Pintsliga tupsutada värvipigment laugudele. Lainerijoone saavutamiseks kasta laineripintsel vette ja siis värvipigmendi sisse.

Ja sellel korral õppisin midagi uut silmameigi tegemise kohta. Kui kanda tumedamat tooni silmakoopa servale, siis saab silmad esile tuua. Minu puhul see nipp töötas. Näiteks ma varem ei kasutanud laugudel värve, sest laugude kuju tõttu jäi tulemus alati kole ja ega ma ei osanud ka õigesti teha. Ja muidugi kasutada silma sisenurgas heledamat, see toob silmad esile.

Näiteks workshopil ma ei kasutanud meigibaasi ja selle tõttu õhtu jooksul värvipigment hakkas laugudelt pudisema. Lisaks nüüd mitmed jumestajad on rõhutanud, et lauvärvidele tuleb alla midagi panna, et siis on tulemus intensiivsem ja püsivam. Kõige esimesena kanda laule heledam toon, selle peale jäävad teised toonid erksamad. Jällegi asi, mida ma enne ei teadnud. Sellel korral olin tulemusest vaimustuses, sest silmameik sobis kokku mu juuksevärviga ja püsis ideaalselt õhtuni.

Värvipigmentide puhul on lõputult kasutusvõimalusi. Erinevaid toone kokku segades on võimalik saavutada uued toonid. Näiteks peale mineraalkosmeetikaga tutvumist olen hakanud mõtlema raamist välja ning avastanud, et isegi kodus väheste vahenditega on võimalik saavutada põnevaid tulemusi. Lihtsalt lasta fantaasial lennata ja katsetada. Ei peagi ostma igasuguseid tooteid tooni pärast, sest ise saab ka kõike teha. Kui alguses tundus jumestamise teema nii keeruline, siis aina enam olen hakanud mõtlema raamist välja ja tõesti ei pea alati kinni pidama igasugustest reeglitest.

Peale seda minikoolitust olin jumestusega rahul, kuid ikkagi kodus natuke kohendasin. Hajutasin põsepuna ja kontuure leebemaks, kulmudele lisasin geeli ning jumestust hajutasin kaelale. Pilte tehes oli näha, et kael oli liiga hele. Jumestust tehes alati pöörata tähelepanu sellele, et jumestus oleks hajutatud kõrvadele, juuksepiirile ja kaelale!

Sellel päeval tegelikult õppisin veel midagi väga olulist – issver kui keeruline on saada jumestust ilusti pildile. Ma kõndisin mööda elamist ringi ja erinevas valguses oli tulemus erinev. Olenes sellest, kas oli otsene päevavalgus või hämaram, kas taust oli heledam või tumedam. Mingis valguses mingi nurga alt tundus jumestus natuke kummaline, samas teises valguses just ideaalne. Piltidelt on näha. Ja millisel pildil on minu õige juuksevärv?

thumbnail_IMG_20170413_162723 - Copy-horz

Jumestuse eemaldamine oli väga mugav, sest eemaldus nahalt väga kergesti. Tõesti viimastel kuudel olen kokku puutunud jumestustoodetega, mida on ikka väga raske olnud nahalt kätte saada.

Kokkuvõtvalt minu kogemused Bellapierre mineraalkosmeetikaga on olnud väga positiivsed. Jumestus jääb väga kerge ja endale märkamatu. Mind näiteks hakkab häirima, kui jumestus jääb nahale natuke paksemalt ja mineraalkosmeetikaga seda tunnet ei ole kordagi tekkinud. Lisaks jumestus on olnud hea püsivusega. Positiivne on see, et jumestustooted on lõhnaaineteta. Jällegi väga oluline teema minu puhul, sest kui toodete lõhn on häiriv, siis neid tooteid ma oma näonahale ei pane. Ja muidugi kõige olulisem on see, et tooted on 100% mineraalsed ja inimese organismile ohutud. 

Ja ikkagi ei saa ma üle ega ümber sellest silmameigist ja juuksevärvist.combi3

