Peale Bellapierre workshopi külastamist kutsuti mind individuaalsele nõustamisele. Tegelikult on selline minikoolitus kõigile Bellapierre mineraalkosmeetika huvilistele täiesti tasuta ja täpsema info leiab SIIT (jep, ma pean poseerimist veel harjutama).

Mul oli väga hea meel, et mind kutsuti ja sain uuesti kõigega tutvuda. Varem käisin Bellapierre workshopil ja sellest kirjutasin pikemalt SIIN. Kuigi workshop oli väga informatiivne, siis minu jaoks oli kogu info mineraalkosmeetikast uus ja endale tooteid proovides ei saanud seda õiget elamust, et kuidas ikkagi õigesti peaksin mineraalkosmeetikaga endale jumestust tegema. Samas mulle juba siis hakkas mineraalkosmeetika meeldima. Nii siis sellel minikoolitusel tehti mulle jumestus ja väga hoolega jälgisin, et mis ja kuidas. Teisisõnu sain täieliku elamuse mineraalkosmeetikaga.

Kuna ma olen viimastel kuudel jumestamise teemadel jumestajatega suhelnud ja mulle on jumestust tehtud, siis tegelikult on väga huvitav jälgida jumestajate käekirja. Tõesti igal jumestajal on oma käekiri, omad lemmiktehnikad jne. Ajaga koguneb igasuguseid huvitavaid tarkuseterakesi.

Aga asume selle minikoolituse juurde. Tutvustati tooteid ja seletati põhjalikult, et mida kuidas kasutada. Oma näo peal sain ära näha, et kuidas tulevikus saaksin nende toodetega endale jumestust teha. Valiti välja täpselt minule sobilikud tooted ja lähtuti ka minu jumestamise harjumusest (lillad toonid silmadele). Piltidel on näha tulemust.  Olin ülirahul silmameigiga ja üritasin seda mitu tundi pildile saada. Tegelikult piltidel on näha, et kuidas erinevas valguses erineva taustaga jääb üks ja sama jumestus erinevalt. Millisel pildil on mu õige juuksevärv?

thumbnail_IMG_20170413_162723 - Copy-horz

Igatahes jäin rahule Bellapierre minikoolitusega ning sain oma teadmistepagasisse jälle uut infot. Ja minu meigikotti on jõudnud mitmed värvipigmendid ja Makeup Base ning tulevikus miskit soetan veel. Paratamatult Kaubamajast läbi astudes kiikan Bellapierre tooteid. Nüüd on nii Tallinna kui ka Tartu Kaubamajas olemas Bellapierre konsultant, et väga mugavalt saab infot uurida.

Kui on huvi mineraalkosmeetika osas, siis kindlasti soovitan külastada workshoppi või seda minikoolitust. Minikoolitus on individuaalsem ja saab täpselt näha ning tunda, kuidas mineraalne jumestus on. Infoks juurde, et kohapeal käib arveldamine ainult sularahaga ning vajadusel lähimad pangaautomaadid on Bussijaamas. Kui on tõsisem huvi jumestamise osas, siis tasuks mõelda jumestamiskoolitustele.

Kuid mida ma täpselt mineraalkosmeetikaga jumestamise kohta õppisin, sellet kirjutan eraldi – Mida õppisin jumestuskoolitusel – 2.osa.

