Aprillis jäi FB-s silma üks huvitav pakkumine. 28+ vanuses saab ühes ilukliinikus tasuta näohoolduse. Hakkasin asja uurima. Ilukliiniku FB leht oli tühi. Kodulehel oli ilusti olemas protseduuride kirjeldused, kuid puudus hinnakiri. Samas oli info, et esimene protseduur on tasuta. Kuigi olin skeptiline, siis ikkagi saatsin oma andmed teele ja jäin ootama. 

Ütleme nii, et tegelikult ma olin ikka väga skeptiline, sest hinnakiri on ju elementaarne asi, mis peab olemas olema. Inimene peab saama tutvuda hindadega. Kui on olemas ühe protseduuri hind, siis saab juba aimata, et palju tuleb kuurina hind. Lisaks ma ei leidnud infot kasutatavate toodete kohta.

Igatahes järgnevatel päevadel helistati ja pandi mulle aeg kirja. Saadeti informeeriv SMS ja isegi enne protseduuri helistati, et kas ma ikka tean kus ilukliinik on jne. Kohati oli minu jaoks väga harjumatu telefoniga suhtlemine. Väga teistsugune lähenemine klientidele. Tänapäeval saab enamuse asjadest kirja või FB vahendusel korda aetud. Helistamine on jäänud tahaplaanile. Üldiselt ma üritan vältida telefoniga suhtlemist ja tõesti selline asi on harjumatu. Mulle meeldib see, kui saan endale sobilikul ajal vaadata kirju/teateid ja siis vastata.

Igatahes sain suure üllatuse osaliseks. Ilukliinikusse astudes selgus, et olin sattunud suurde ilukliinikusse. Palju sagimist ja inimesi. Siiani olen käinud sellistes pisemates ilusalongides jne. Kohe anti täitmiseks ankeet (oluline info tervise osas ja allkiri) ning pakuti kohvi. Edasi saadeti mind kosmeetiku tuppa ja seal ilukliinikus oli neid päris palju.

Ees ootas väga tore kosmeetik, kes andis edasi olulise info. Näiteks selles ilukliinikus ei tehta üksikult protseduure vaid tehaksegi ainult kuuridena. Samas on see loogiline, sest ühekordsete protseduuride tulemus kestab vaid 3-7 päeva. Kuuridena on tulemused paremad ja püsivad kauem. Esimesel korral kosmeetik uurib inimese näonahka ja pakub välja, et milline hoolduskuur sobiks. Alles siis saab teada hoolduskuuri maksumuse. See summa võib alguses olla ehmatav, samas selle sees on mitmed nahadiagnostikad, tooted kodus kasutamiseks ja hooldusprotseduurid. Kui inimene nõustub, siis edasi saadetakse nahadiagnostikasse, kus siis uuritakse täpsemalt näonahka ja selle põhjal pannakse paika tooted ja hooldusprotseduurid. Toodete osas õpetatakse, et kuidas neid kodus kasutada. Kuuri kestvus on individuaalne ja kestab umbes aasta.

Esimesel külastusel saab kogeda nahahooldust, et siis klient saaks tunda, et kas ja kuidas tooted sobivad. Ja nii ma usinasti pikutama asusin, et nautida kuninglikku näohooldust, sest saadetud sms-is oli kirjutatud “Ootame teid nautima kuninglikku näohooldust”. Hoolega kuulasin kosmeetiku infot, et mida teeb ja mida kasutatavad tooted teevad.

Igatahes tõesti, see näohooldus oli kuninglik või ehk kuningannalik. Kohe peale näohooldust oli näha positiivseid tulemusi. Nahk oli ülipuhas. Jume oli ühtlane. Kuperoosa oli palju paremas olukorras. Punetust oli väga vähe ning kahjuks veresoonekesi oli teravamalt näha. Enne punetus oli seda varjanud ja alles siis nägin, millises olukorras tegelikult kuperoosa on.

Tõesti ma olin positiivselt üllatunud. Kuigi kogu asi tundus alguses kuidagi kahtlane, siis sain siiani ühe parima näohoolduse osaliseks, mille positiivseid tulemusi oli kohe tunda ja näha. Ja see tulemus kestis praktiliselt nädala. Muidugi hoolikalt hooldasin näonahka, et tulemus nii kiiresti ei kaoks. Kohati on tõesti kahju, et selliste ühekordsete näohoolduste puhul ongi tulemus lühiajaline.

Kuna hoolega kuulasin, et mida mu näonahaga hoolduse ajal tehti, siis edaspidi juba oskan otsida näohoolduseid ja ka naha hooldustooteid, mis just minu näonahale sobivad ja kõige paremaid tulemusi annavad. Kindlasti tulevikus on plaanis kuperoosa osas miskit ette võtta ja kuperoosast teen eraldi pikema kirjutise, et mida kõike peaks teadma ja mille kõigega peaks arvestama. Sest just tänu kosmeetikutele olen saanud teada, mida kõike olen valesti teinud ja selle tõttu kogemata kuperoosa hullemaks läinud.

Igatahes, tõesti sain kuningliku teeninduse osaliseks ja suured tänud kosmeetikule, kes mu küsimustele usinasti vastas. Sain jällegi väga palju huvitavat infot. Mingi aeg teen kokkuvõtte sellest, et milliseid tarkuseterasid olen saanud viimastel kuudel erinevaid kosmeetikuid külastades. Sellest peaks tulema huvitav kirjutis.

Kohati oli mul tõsiselt piinlik, sest noo mida ma rott ronin sellisesse kohta, kui tean, et sellist luksust endale lubada ei saa. Hoolduskuuri maksumus oli minu jaoks ehmatav, sest selleks oleks kulunud 6 pensionit (jep, ma olen töövõimetuspensionär). Samas ma ju uurin asju, et saada analüüsimiseks huvitavaid kogemusi. Aina enam tekib tunne, et vaesetele on ilu kättesaamatu. Ilu on ostetav. Kui on raha, siis saad ilus olla. Kui oled vaene, kas siis saab olla ilus, ühiskonna mõistes ilus? Ilumaailm tekitab nii palju küsimusi…

Sellel korral külastasin Ilukliinik Royal Grace.

