Ojaa, kätte on jõudmas iluhuviliste pidupäev – 3 päeva kestev ilumess Ilu Sõnum 2017 kevad. Ja ega ka mina ei saa ju sellest melust kõrvale jääda ning usinasti teen ettevalmistusi. Kuidagi veider tundub, et blogijana valmistun ette mingi messi külastamiseks.

Tegelikult ettevalmistumine on selleks hea, et saaksin messi külastades kiiresti enda jaoks olulise info ja et ma ei jookseks seal pea laiali otsas ringi. Selle suure melu keskel võib pea kaotada. Kuna mu huvi on nii laiali valguv, siis ilumessil on väga hea võimalus uurida igasugust infot. Selleks see mess ju ongi, et iluhuvilised saaksid tutvuda, uurida ja küsimusi esitada, tooteid soetada jne. Seega minu jaoks on selle messi külastamine ülihea maiuspala. Sügisel igatahes olin vaimustuses.

Kuidas ma siis ette valmistun. Esiteks prindin välja plaani, et kus mis firmad asuvad. Otsin enda jaoks huvipakkuvamad boxid välja ja hakkan genereerima küsimusi, mis muidugi tuleb märkmikusse märkida. Märkmik on Bodymodi blogi ajud. Lugeja vist ei kujuta ettegi, milline paanika mind valdab siis, kui see oluline märkmik saab täis või üldse kogemata jalutama läheb. Paanikaosakond. Blogiga seoses on juba teine märkmik täis saamas ja pean kolmanda muretsema. Küll ikka uurin ja kirjutan palju. Et siis jah, kui näete ilumessil ringi tatsamas tibi, kes teeb usinasti märkmeid, siis arvatavasti olen see mina.

Eks see küsimuste genereerimine on ka omaette teema. Esiteks ju tuleb taustinfot uurida ja vaadata, kas sellega seoses tekib lisaküsimusi. Kuigi tänapäeval on arvuti teel võimalik võtta ühendust ja uurida, siis tegelikult vahelduseks on väga tore suhelda inimestega otse. Ja siis on hea, kui oled asjadega kursis ja küsimused valmis olemas. Sellel aastal on mul huviorbiidis kindlad teemad ja küll ma blogis sellest kirjutan.

Mis veel, ahjahh piletite jahtimine. Tegelikult messi pilet ei ole kallis. Kuid sellel korral mõtlesin, et proovin õnne erinevatel loosimistel ja ehk õnn naeratab ning saan tasuta pileti/pileteid. Ja õnn naeratas. Christinas Clinic korraldas loosimise ja saingi piletid. Muidugi minu eufooria oli suur, sest noo ma olen Christinas Clinicu andunud fänn. Seda seoses saatega “Minu imeline muutumine”, mida huviga blogis analüüsisin (mingi aeg proovin need kirjutised vanast blogist siia blogisse ümber tõsta). Ma juba ammu ootan uut hooaaega. Igatahes kõige põnevam on see, et piletitele tuleb järgi minna. Ma oleks juba suure elevusega valel päeval piletitele järgi roninud.

Igatahes jah, märkmik ja pastakas on valmis pandud, messiplaan pähe õpitud, hulgaliselt küsimusi valmis genereeritud, kõik piletid ka olemas/tulemas. Sularaha valmis pandud, sest messil puudub võimalus sularaha välja võtmiseks ja kui kaarditerminal ei peaks töötama, siis on jama majas. Eelmisel aastal sain seda õudust kogeda, kui peale iluprotseduuri selgus, et kaadimakse ei toimi ja hommikul kiiruga unustasin sularaha kaasa haarata. Õnneks sõbranna aitas siis mind hädast välja.

Kindlasti blogis teen ülevaate sellest melust ja mida huvitavat jälle teada sain.

Isver, ma juba ootan seda, et saaks rinnaiplantaate näppida. Tziiizaz, ma olen veidrik oma veidra huviga.

