Nagu ikka, kui teen korralikult eeltööd ja valmistun ette, siis lõpuks kujuneb kõik vastupidi ja asi läheb üldse metsa. Elevusega ootasin ilumessi ja lõpuks messil olles olin kohutavalt pettunud. Aga alustan alguset.

Juhtus nii, et ma võitsin kokku 5 pääset ilumessile. Kuid see tähendas seda, et kõikidele kutsetele tuli järgi minna messi esimesel päeval. Kuna mul oli ootamatult päeva peale uued plaanid tekkinud, siis pidin kohe varakult ilumessi külastama, aga enne seda tuli veel kutsetele järgi minna. Ja kõik hakkas viltu vedama.

Ühes kohas ma ei leidnud õiget kohta üles ja ekslesin lolli näoga ringi. Lõpuks piletid näpus edasi seigeldes tekkis mul ninaverejooks. See on minu puhul halb märk, et edasine päev saab väga paha olema. Christinas Clinicu ukse taga ma ei saanud aru, kuidas ma peaksin uksest sisse saama. Ukse kõrval oli küll valgustusega sildike, aga mulle alguses tundus see olevat valgustus, mitte uksekell. Ninaverejooksu tagajärjel mõte lonkas ikka korralikult. Lõpuks sain aru, et see valgustusega asi on ikka uksekell. Jooksvalt uurisin piletite edastajalt veel natuke infot. Mul on pisike mõte, aga eks näis.

Ilumessile liikudes hakkas mul juba nii paha, et oleks tahtnud koju tagasi roomata. Aga ajasin ikka ennast kohale ja haarasin ühe tuttava ka kaasa. Kuna enesetunne oli ikkagi väga veider, siis ma ei suutnud üldse keskenduda. Kogu ettevalmistus oli vastu taevast.

Õnneks inimesi oli küllaltki vähe, sest mess oli avatud olnud alles tunnikese. Kuid selle võrra olid kõik klienditeenindajad nii agarad, et see agarus hakkas häirima. Oleks tahtnud rahulikult uurida, aga juba keegi lähenes uurivalt. Lõpuks tekkis tunne, et koguaeg peab hiilima ja tegema nägu, nagu ei ole huvitatud. Kadus igasugunegi huvi midagi uurida.

Tahtsin soetada paar BYS asjakest, aga järjekord oli nii pikk, et ma oleks seal järjekorras seistes minestanud.

Et tegelikult viibisin messil väga lühikest aega ja midagi tarka kirjutada ei olegi. Kuid paar asja tooksin küll välja ja ehk jõuab see inimesteni, kes järgnevatel päevadel messi külastavad.

Jäi silma üks boks, kus pakuti kehaaugustamist. Esiteks ma olin üllatunud, et sellisel üritusel midagi sellist leidus. Kuid siis kohe ka pettusin. Ehete hinnad olid krõbedad, samas ehete kvaliteet oli küsitav. Kuid mind pani muretsema see, kuidas kohapeal auke tehakse. Mulle vaatas vastu püstolmeetod. Telefoniga suumides sai paremini aimu, et millega tegu. Masendav. Kindlasti ma ei soovita seal kehasse aukude tegemist. Näidistablool olid kõik ehted püstolmeetodi omad ja see pani tõsiselt muretsema. Need ehted olid nii kõhres kui ka ninas. KOHUTAV! Kuigi ma oskan soome keelt, siis ma ei suutnud ennast koguda ja üle uurida, et kas tõesti kõik augud tehakse seal püstolmeetodiga. Kehaaugustamise tööriistu mulle silma ei jäänud. Igatahes ei julge soovitada.

20170512_134425-horz

Teine teema naistele, kes mõlgutavad mõtteid rindade suurendamisest. Astuge Christinas Clinicu boksile ligi ja saate katsuda rinnaimplantaate. Tegelikult see oligi üks põhiline põhjus, miks ma messile tahtsin minna. Ma tahtsin katsuda rinnaimplantaate. Kuid alguses ei saanud kuidagi jaole, sest mingi kaameramees tiirutas rinnaimplantaatide läheduses. Ei olnud mingit soovi kogemata kaamerasse jääda. Pika ootamise peale lõpuks sain jaole.

Jällegi olin tõsiselt üllatunud, sest ma ei osanud aimatagi, et need tegelikult nii rasked on. Seda raskem oli mul ette kujutada, et peaksin midagi sellist oma kehasse panema. Neid mudides üritasin neid vidinaid kehas ette kujutada ja noo siis tundus juba kogu tegevus enda jaoks vähe imelik. Tuttava selle tõttu haarasingi kaasa kuna teadsin, et teda see teema huvitab. Ja temagi oli üllatunud, kui sai implantaate uurida. Vähemalt sai muditud.

20170512_140954

Igatahes jah, minu messikülastus jäi tervise tõttu ikka väga nutuseks. Kohapeal sai teha lahedaid pilte Catwalk boksis ja isegi need läksid metsa. Ühel pildil jäid silmad kinni ja teisel oli lihtsalt loll nägu ees. Nüüd ma siis tean, et kui mul on tervisega asi paha, siis liigun ringi lolli näoga.

Ilumessi teine päev jääb mul kindlasti vahele ja ehk jõuan kolmandale päevale.

