Postitus vanast blogist 19.11.15.

Osa 4 Hooaeg 2.

“Minu imeline muutumine” väga huvitav osa, sest selles saates kasutati rindade suurendamiseks inimese oma rasva ehk siis teostati rinnasuurendus oma rasvaga. Saate leiab SIIT.

Nii aga asume saadet vaatama. Minu jaoks oli valitud väga huvitav osaleja. Noor, pisike, tagasihoidlik ja õbluke naine, kuid kahjuks sünniga kaasa saanud suure nina märgatava kühmuga. Inimene oli pikalt unistanud operatsioonist ja see unistus läks lõpuks täide. Ja see operatsioon oli esteetiliselt õigustatud. Mureks olid ka rinnad, sest need olid erineva suurusega. Minu üllatuseks inimene ei soovinud tavapärast implantaatidega rindade suurendamist ja tema puhul kasutati alternatiivi. Ma ei olnud teadlik, et Eestis ka selline võimalus rindade suurendamiseks olemas on.

Selle kohta saab lugeda Christinas Clinicu kodulehelt.

Rasvasiirdamine rindadesse.

Rinnasuurendus oma rasvaga on lõpuks ometi efektiivne.

Rasvasiirdamisest rindadesse, ausalt.

Nina operatsioon oli väga asjalikult kaadris. Peale operatsiooni muidugi on kole pilt ja lõplikud tulemused on nähtavad aja möödudes. Selline operatsioon on vajalik, eriti siis kui inimesel on tekkinud tõsised kompleksid. Kuna nina on näos, siis on väga keeruline seda ignoreerida ja vigu ei ole võimalik varjata. Kuigi tänapäeval on mingil määral võimalik jumestamisega teha imesid kasutades kontuurimist ja hailaitimist. Kuigi kühmu osas on jah keeruline.

Suitsetamisest loobumise nõustajat nähes mul tekkis kohe naeratus kõrvuni. Miks? Sest see nõustaja on Henry, kelle blogi olen päris kaua jälginud ja lugenud. Alati on huvitav lugeda meeste poolt kirjutatud blogisid, sest siis saab näha pereelu läbi mehe silmade. Tema blogi saab lugeda amidahenryteeb.eu. Ning suitsetamisest loobumise kohta on temaga artikkel SIIN, mida soovitan ka uurida.

Enne rindade operatsiooni käis läbi väga oluline info. Naised panevad rinnahoidjaid valesti selga ja kannavad rinnahoidjaid valesti. Rinnahoidjad ei ole lihtsalt kohustuslikud iluvidinad. Rinnahoidjatel on eesmärk rindasid hoida ja toetada. Väga oluline on kanda õigeid rinnahoidjaid ja rinnad peavad olema õigesti rinnahoidjates. Mina olen seda infot teadnud alates hetkest, kui hakkasin rinnahoidjaid kandma. Kuid tundub, et tegelikult paljud naised ei ole teadlikud sellest, et valed rinnahoidjad ja valesti rinnahoidjate kandmine võib muuta rinnad koledamaks.

Rasva siirdamise osa oli väga huvitav vaadata. Siiani olen näinud rinnaimplantaatidega rindade suurendamist ja saates näidatud protseduur oli uus ning huvitav. Tulemus jäi loomulik.

Kui tavaliselt kasutatakse juuste muutmiseks juuksepikendusi, siis sellel korral lõigati huvitav soeng ja tulemus oli väga ilus. Casabella nime kuuldes tuleb alati meelde, et ma polegi siiani jõudnud kirjutada oma afropatside kogemusest, sest ühel korral punuti mu afropatsid selles salongis (vääääga ammu).

Lõputseremoonial oli näha väga ilusat ja loomulikku muutumist. Osaleja suurim unistus täitus ja sai omale ilusa nina ning tänu sellele muutus julgemaks ja kompleksid kadusid. Ning boonusena sai rindade korrigeerimise. Lõputseremoonial jäi silma vaid üks pisike asi, nimelt kui inimesel on probleeme rühiga, siis avatud seljaga kleit ei ole hea valik. Tegelikult mitmes saates on jäänud silma, et inimestel on rühiga probleeme.

Igatahes väga huvitav saade oli ja just selles osas, et kasutati teistsugust võimalust rindade suurendamiseks.

Lisaks teiste saadete kohta saab lugeda TV “Minu imeline muutumine”.

