Nii. Kiire kokkuvõte iluhullumajast. Esimesel päeval olin tõisiselt pettunud, sest tervise tõttu ei saanud messi nautida. Teisel päeval ei jõudnud kohale, sest olid teised plaanid ja lisaks käisin Mallukal külas, et rääkida täto teemadel. Lõpuks jõudsin ilumessile kolmandal päeval mõned tunnid enne messi lõppu ja tõsiselt nautisin seda iluhullumaja.

Kuna rahvast oli suhteliselt vähe, siis oli väga mõnus messil ringi kulgeda. Sai rahulikult uurida. Klienditeenindajad olid endiselt rõõmsad ja abivalmis, õnneks ei olnud enam nii aktiivsed võrreldes esimese päevaga. Sellel korral sattusin messi külastama esimesel päeval peale avamist ja viimasel päeval enne lõppemist. Esimesel päeval oli õhus ärevust ja elevust. Enne lõppemist oli jällegi selline mõnus rahulik vaib.

Sügisel toimunud ilumessil muretsesin vaid meditsiinilised salfrätikud, litrid ja kivikesed. Siis sellel korral oli mu ostupagas natuke suurem. Enamuse asjadest olin ammu plaaninud proovimiseks soetada. Näiteks kabuki pintsel, SpaRitual küünelakid, mirror foolium, stamp lainer, terviseuuringu pakett jne.

Nagu ikka, küünte teemas on geelküüned ja geellakid populaarsed. Aga mina olin õnnetu, sest pigem eelistan küünelakke ja võimalusel ohutumaid. SpaRitual on selles osas hea valik ja messilt seda leida oli üllatav ning veel nii odavalt.

NYX boksi ma ei hakanud külastama, sest alles hiljuti istusin verise ninaga Kaubamaja NYX osakonnas üritades tutvuda toodetega ja tegin paraja ostuämbri. Aga sellest kirjutan eraldi.

BYS boksis oli ka palju sagimist. Seal pintsleid uudistades jäi silma stamp lainer. Just plaanisin taolist toodet välismaalt tellida ja olin üllatunud, et leidsin sellise asja messilt. Mõnda aega see teema juba liikumas olnud ja saan lõpuks katsetada, jess.

Mu tähelepanu köitis SYNLAB ja otsustasin soetada tervisesportlase paketi ning kingiks sai juurde laboriarsti konsultatsiooni. Sellest kirjutan kaalust alla rubriigis pikemalt kui asi tehtud.

Ja üllatus ootas ka kontaktläätsede boksis. Hmm, meenus, et viimasest värviliste kontaktläätsede katsest ma polegi kirjutanud, kuna ei ole pilte üles leidnud. Igatahes seal boksis jäid silma mingid värvilised kontaktläätsed, millel ei ole silmaava. Ma ei olnud varem selliseid näinud ja proovimiseks sain ühe läätse kaasa. Kui olen ära proovinud, siis jällegi kirjutan. Samas tundub ikka jube veider, et proovimiseks vaid üks lääts, siis ju ei saa täit elamust, sest ei lähe ju ühe värvilise läätsega õue. Mnjah, mis ikka, sellegi nalja ka siis ära proovima.

Messile läksin jumestuseta, sest kindel soov oli proovida Jane Iredale mineraalkosmeetikat. Kogemusega jäin rahule. Kattis piisavalt, oli kerge ja loomulik. Jane Iredale ja muudest mineraalsetest jumestustoodetest tuleb blogis veel juttu.

Ja see on juba teine kord, kui mineraalse kosmeetikaga koos pakutakse proovida näokoorijat, mis koorib nahka õrnalt ning tekivad rõvedad mustuse rullid. Sellel korral sain tunda naharullimist Micabella tootega. Micabella mineraalkosmeetikaga plaanin veel tutvuda.

Üks protseduur jäi ka silma ning selle kohta ka veel edasi uurima.

Mis veel. Lisaks kiikasin riideid ja sain inspiratsiooni, et lähipäevil peaks õmblusmasina tööle tõmbama ja natuke õmblema. Miks osta, kui saab ka ise teha.

Christinas cliniku boksis ka natuke uurisin maad. Mul on üks mõte, aga enne korrastan siin blogis “Minu imeline muutumine” rubriigi. Et väga vabandan nende ees, kes jälgivad blogi meili teel ja äkki selline hunnik saatest postitusi tuleb. Need avalikustan küll aasta taguse kuupäevaga, aga ikkagi postkastis näitab, et uus kirjutis. Uhh, 5 osa veel vaadata, vanast blogist postitused ümber tõsta ja parandada.

Igatahes jäin selle iluhullumaja nautimisega rahule. Sain jälle uusi mõtteid ja ideid, mida kõike veel uurida ja kogeda. Aga mis ikka, ootame sügist ja seni tuleb ära proovida messisaak (nii tooted kui ka ideed).

