Kas tõesti Eestis mitte kusagilt ei leia seda toonivat palsamit? Äkki ikka kusagil on? Pliiiiz. Ma olen küll juba lootuse kaodanud, aga proovin ikkagi, äkki mõni tore blogi lugeja on juhuslikult kusagil näinud müügil neid toonivaid palsameid ning just neid kahte. Jah, on sarnase välimusega ka mingid toonivad palsamid, aga need ei ole need.

Kohutavalt tüütu on see, kui leiad mingi toote, mis on just see hea ja mõnus. Kasutad aastaid, tead täpselt kuidas mis tulemuse saab. Ja siis äkki kaob see müügilt. Ja siis on alati õudus leida sama head toodet ning juhtub ka seda, et ei leiagi. Mul on korduvalt juhtunud sellist asja juuksevärvidega. Nii juhtus ka nende toodetega. Ma kasutasin aastaid neid tooteid oma juuksetoonide segamiseks. Hea pigment ja alati sain just sellise tooni nagu soovisin. Ja siis kadus müügikoht koos nende värvidega. Ja alles siis avastasin, et neid ei leiagi kusagilt.

Muidugi tänapäeval on palju erinevaid toonivaid värve, aga ma ei ole siiani toone kokku segades saanud seda tulemust, mis just neid kasutades sain. Proovinud erinevaid lillasid/violetseid toonivaid tooteid ja noo ei saa sellist elektrisinisevioletselilla segu. Kord jääb tulemus lahja, kord mitte just selline särav, kord jällegi toone kokku segades tuleb midagi väga valet. Kuna ma ei ole juuksur, siis ei saa ka profitoodetele ligi, et saaks sealt nurgast ka kõike proovida. Alles käisin Inebrya uue kollektsiooni “The souls of colors” värvi- ja lõikuskoolitusel, siis vaatasin pisar silmis lillasid toone. Sellest koolitusest üritan ka varsti kirjutada. Teisisõnu vahepeal piilusin juuksurite pärusmaale ja see oli põnev.

Ja siis nüüd avastasin sarnase pakendiga tooted. Olin juba õnnejunnis, tormasin koju, valmistusin juba juuste toonimiseks ja pekki, kuigi pakedid on sarnased, siis sisu on midagi muud. Et ma ei otsi neid. Müüja väitis, et jah vanasti oli midagi samasugust ja lihtsalt pakend muutus. Aga noo ei ole samad toonid… Punane ja lilla oli nii lahja, et segades sinisega tuli midagi väga imelikku, mida juustesse ei julgenud panna

estel-solo-ton

Igatahes jah… Ideid… Milliste toonivate toodetega saaks särava elektrisiniselillavioletse tooni? Ei teagi, kas Venemaal seda ikka müüakse? Eehh, Venemaale järgi minna mingile värvile oleks juba tõsine seiklus  😀

